Zpravodajství z Prahy, pozvánky na kulturní a sportovní akce
Gastronomie

Hard Rock Cafe představuje nový burger inspirovaný jejich ambasadorem Lionelem Messim

kohak-burger

Hard Rock Cafe představuje zbrusu novou položku na menu – Messi Burger – který je součástí probíhající kampaně Hard Rock International „LIVE GREATNESS“ ve spolupráci s fotbalovou legendou Lionelem Messim. Od 1. 3. je tento kulinářský zážitek, na jehož receptuře se Messi osobně podílel, k dostání v restauracích Hard Rock Cafe po celém světě.

Nový burger inspirovaný jejich ambasadorem Lionelem Messim

Messi Burger je nyní k dispozici ve všech světových pobočkách Hard Rock Cafe

Restaurace Hard Rock Cafe je velmi hrdá na to, že díky dlouhodobému partnerství mezi Hard Rock International a Lionelem Messim, může nyní na svoje menu připsat nový burger, který obsahuje všechny oblíbené chuťové komponenty legendárního hráče.

Messi Burger má hned deset delikátních ingrediencí. Když se do něho fanoušci Hard Rocku a Messiho zakousnou, dostanou dvojitou porci mletého hovězího masa, sýr provolone, chorizo, zkaramelizovanou červenou cibuli s pikantní uzenou omáčku Hard Rock podávanou na opečené housce s natrhaným římským salátem a vyzrálými rajčaty. Messi Burger je k dostání za 295 Kč.

„Je nám ctí posunout naše partnerství se světově uznávanou fotbalovou hvězdou Lionelem Messim a kampaň LIVE GREATNESS na další úroveň, a to rovnou prostřednictvím Messiho vlastního pohledu na naše Legendary Steak Burgers,“ říká Jon Lucas, COO společnosti Hard Rock International.

“Jsme nadšení, že můžeme na našem trávníku přivítat fanoušky Hard Rocku a Messiho, aby ochutnali burger inspirovaný Messiho oblíbenými chutěmi a zprostředkovali jim tak nezapomenutelný zážitek.”

Hard Rock Cafe je mezinárodně uznávaný brand, který provozuje kavárny po celém světě, jenž ročně navštíví miliony hostů. První Hard Rock Cafe bylo otevřeno v Londýně v roce 1971. Značka poté expandovala do velkých měst jako je New York City, Los Angeles, Chicago, Miami, Paříž, Sydney a dalších. Hard Rock Cafe nabízí jedinečný kulinářský zážitek se závazkem podávat vždy čerstvé a vysoce kvalitní suroviny.  Aby v HRC uspokojili neustále se měnící chutě zákazníků, často rozšiřují své menu o časově omezené nabídky, inovativní koktejly a podobně.

Další informace o Hard Rock Cafe najdete na https://www.hardrockcafe.com. Chcete-li se dozvědět více o Hard Rock International, navštivte prosím https://www.hardrock.com.

O LIVE GREATNESS

V roce 2021 se Messi spojil s Hard Rockem v rámci kampaně s názvem LIVE GREATNESS, která je zaměřená na fanoušky fotbalu a hlavně lidi, kteří si umějí užívat život. Cílem kampaně, kterou má Hard Rock v DNA už od prvního otevření v Londýně v roce 1971, je inspirovat a vyzývat své zákazníky, aby si plně užívali života prostřednictvím zábavy a hlavně jídla. Tímto partnerstvím se Hard Rock také vrací ke svým kořenům, protože na začátku 70. let původní londýnská pobočka sponzorovala místní fotbalový klub a vyrobila pro něj jednoduchá týmová trička s logem Hard Rocku, která se posléze stala ikonickými.  Hard Rock a Messi odhalili novou kolekci zboží, která zahrnuje některé z Messiho legendárních symbolů jako je číslo 10, lev nebo jeho vlastní logo.

O Hard Rock®:

Hard Rock International (HRI) operuje v 68 státech s 253 provozovnami zahrnujícími hotely, kasina, Rock Shop® a restaurace. V roce 2020 se společnost rozrostla také o divizi Hard Rock Digital zaměřující se na online retail sázkových kanceláří a interaktivních her. Počínaje kytarou Erica Claptona, Hard Rock dnes vlastní světově nejcennější sbírku hudebních memorabilií obsahující více než 86 000 předmětů, které jsou vystaveny v provozovnách po celém světě. V roce 2020 udělil časopis Forbes společnosti Hard Rock International titul nejlepšího zaměstnavatele pro ženy a také ocenění Land Operator of the Year v rámci Global Gaming Awards. V roce 2021 společnost Hard Rock International získala ocenění Forbes jako Top Employer in the Travel & Leisure, Gaming, and Entertainment Industry a rovněž ji společnost Deloitte Private a The Wall Street Journal označila za nejlépe spravovanou společnost v USA. V roce 2019 byla firma oceněna jako jedna z nejlepších korporátních zaměstnavatelů v Americe v anketě časopisu Forbes America’s Best Large Employers a také číslo jedna v J.D. Power’s 2019 North America Hotel Guest Satisfaction Study (studie o spokojenosti hostů) mezi luxusními hotelovými řetězci. Destinace Hard Rock se nacházejí v největších světových metropolí, včetně dvou nejúspěšnějších vlajkových lodí na Floridě, jež jsou domovem prvního Guitar Hotelu® v jižní Floridě, kde se také nachází sídlo společnosti. Značka je vlastnictvím mateřské společnosti HRI The Seminole Tribe of Florida. Pro více informací o Hard Rock International navštivte www.hardrock.com nebo shop.hardrock.com.

Denisa Cingelová

Foto: Jitka Tomečková

 

Podobné příspěvky

OSLAVTE MEZINÁRODNÍ DEN RUMU TÍM NEJLEPŠÍM Z RUMOVÉHO SVĚTA

Afri

SEXY DORTY Josefa Maršálka pokřtila ve svém divadle zpěvačka LUCIE BÍLÁ a s ní herečka Simona Stašová

Jaroslav Hauer

Načerpejte inspiraci na domácí vaření

Afri