Česká hotelová síť PYTLOUN HOTELS, která funguje již od roku 2003 a v současné době provozuje třináct designových, tradičních i apartmánových hotelů v ČR, zveřejnila aktuální statistiky obsazenosti a zájmu tuzemských a zahraničních a hostů po ubytování v její síti hotelů.
„Oba naše hotely v centru Prahy máme bezmála vyprodané a co se týče cen za pokoj jsme téměř zpět na cenách před covidem,“ říká Lukáš Pytloun, generální ředitel sítě PYTLOUN HOTELS, a dodává: „Pokud jde o regiony a hory, v našem případě tedy Liberec, Krkonoše a Krušné hory – poptávka a obsazenost je oproti minulému roku slabší zhruba o 10 %. Klientela je převážně česká a hosté přijíždějí v průměru na 1-2 noci. Přičítám to jednoznačně zájmu Čechů vyměnit tuzemskou dovolenou za zahraniční a cestovat letos v létě po dvou letech uzavření k moři. Cenově jsme v regionech a na horách na úrovni minulého roku, popř. o něco nižší. K výraznějšímu zdražení cen pokojů jsme i přes razantní nárůst cen energií, surovin a nákladů na lidské zdroje zatím nepřikročili.“
PYTLOUN HOTELS patří k ceněným českým hotelovým značkám, která v současné době provozuje celkem třináct designových i tradičních hotelů, z toho osm hotelů v Liberci, kde je její vlajkovou lodí designový Pytloun Grand Hotel Imperial, dva horské hotely v Harachově v Krkonoších a v Krušných horách, a tři hotely v Praze. Díky důsledné diverzifikaci portfolia nabízí ubytování pro všechny typy hostů. Každý hotel sítě PYTLOUN HOTELS má svou vlastní osobitost a styl. Všechny ale sdílejí stejný závazek poskytovat hostům vynikající služby, moderní vybavení a výjimečný zážitek z pobytu.
Ondřej Hampl