První mladá vína ročníku 2018 uvedlo Vinařství LAHOFER na trh již 22. října a to především díky atypickému průběhu letošního roku. Zahájení kampaně až o tři týdny dříve umožnily vysoké teploty, ale i nadprůměrný počet slunečných dnů.
Adjustáž dvojice lehkých a svěžích vín je odlehčeně mladistvá a každoročně přichází s obměnou základního motivu. Nejen uvolněným designem etiket, ale hlavně stylem a kvalitou mladých vín LAHOFER jednoznačně nastavuje a potvrzuje trend prvních vín nového ročníku, jako vín svěžích, nekomplikovaných a určených hlavně k radosti z vítání nového vinařského ročníku.
Eti
Symbol LAHOFERky „mladě“ zrcadlí trojvrší ve státním znaku Slovenska (Tatra, Fatra a Mátra). Víno je vyrobeno z odrůdy Svatovavřinecké a vyznačuje se ovocnou vůní rozkvetlého třešňového sadu a růží, v chuti šťavnatou kyselinkou a sladšími ovocnými tóny připomínajícími čerstvé třešně, jahody či maliny.
Vinařství LAHOFER letos vyrobilo 50.000 lahví Mladého LAHOFERa a 30.000 lahví Mladé LAHOERky.
Vinařství LAHOFER obhospodařuje na Znojemsku 430 ha vinic na tratích Babičák, U Hájku, Volné pole či Lampelberg. Tam umístilo i svůj netradiční vinařský program Mějte svoji hlavu (www.mejtesvojihlavu.cz). LAHOFER vyrábí vína z hroznů z vlastních vinic, po nákupech vinohradů, dovybavení technologiemi a výstavbě nové výrobní haly byla výrobní kapacita vinařství stanovena na maximální roční produkci okolo jednoho milionu lahví. Ve vinici U Hájku nyní LAHOFER staví moderní, designovou budovu nového vinařství podle projektu brněnské architektonické kanceláře Chybík a Kryštof. Otevření nového vinařství se plánuje na červen příštího roku.