Online aktivity značky Peugeot: 14 000 návštěv za pouhé 2 dny! První ohlasy na fungování portálu Peugeot Store, který Peugeot ve Francii představil 20. dubna, jsou velmi slibné. Jedná se o první 100% online e-shop, který zákazníkům umožňuje koupit si přes telefon, tablet nebo počítač nový vůz, nechat staré auto na protiúčet, zajistit si financování a nechat si vůz zdarma a zcela bezpečně doručit až domů.
Pilotní provoz portálu Peugeot Store byl spuštěn ve Francii, plánuje se rychlé rozšíření do ostatních evropských a následně i mimoevropských zemí.
První výsledky online prodeje ve Francii zaznamenané o víkendu 2.–3. května 2020 jsou velmi povzbuzující a splňují cíle značky:
– více než 14 000 návštěv za 2 dny;
– více než 2 000 vybraných vozidel;
– dokončeno více než 70 prodejů, z toho 1/3 včetně financování;
– zákazníkům radí přímo online poradci na chatu.
Pro české zákazníky značky zatím Peugeot Store není k dispozici, nicméně i v Česku se v uplynulých dnech v důsledku nouzového stavu přesunuly obchodní aktivity značky na internet. Za měsíc duben zpracovali koncesionáři značky Peugeot přes 1000 poptávek zájemců o zakoupení nového vozu. Za prvních 20 dní v dubnu se podařilo za pomoci elektronické a telefonické komunikace uzavřít přes 400 klientských objednávek, přičemž největší podíl na nich měly vozy nový Peugeot 2008 s 214 a Peugeot Rifter s 60 objednávkami.
Zájem zákazníků o nákup vozů podporuje Peugeot v ČR i novou nabídkou značkového financování. Vozy Peugeot si mohou zájemci pořídit prostřednictvím výhodných produktů značkového financování již od nulové akontace. Fleetoví klienti mohou zvolit například úvěrový produkt BUSINESS s úrokem od 3,5 % a pro fyzické osoby je určen úvěrový produkt POHODA s úročením splátek od 3,9 % včetně výhodného pojištění s možností až 0% spoluúčasti v případě opravy vozidla v domovském servisu. Úroková sazba je přitom pevná po celou dobu úvěru.
Radka Matthey
Public Relations
www.peugeot.cz
PEUGEOT
Značka Peugeot vstupuje do éry přechodu na nové zdroje energií s nadšením, vědoma si své síly z hlediska technologií a elektrifikace. Stimulující řízení na vysoké úrovni, elegantní design, nekompromisní kvalita – to vše jsou vlastnosti ztělesňující závazek značky vůči zákazníkům, které přispívají k emocím, jež každý vůz Peugeot probouzí. Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve více než 160 zemích světa, v roce 2019 prodala téměř 1 500 000 vozů. Peugeot v sobě spojuje hledání dokonalosti, perfektní vzhled a intenzivní emoce a usiluje o to, být špičkovou globální značkou.