Zpravodajství z Prahy, pozvánky na kulturní a sportovní akce
Kaleidoskop

Česká marketingová společnost vyhlásila Marketéra roku 2021

marketer

V podvečer 19. května 2022 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže 17. ročníku Marketér roku 2021. Večerem provázel jako vždy skvělý moderátor Karel Voříšek a mladá plzeňská kapela Džangobells zpříjemnila večer všem zúčastněným. Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana. Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže. Kromě hlavních cen udělila porota i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty, stejně tak vybralo k ocenění svoje kandidáty i prezidium ČMS.

Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky 17. ročníku soutěže Marketér roku 2021

delfin-cena marketera rokuHlavní cena Velký modrý delfín Simona Lišková, marketingová ředitelka, Vodafone Czech Republic, a.s. za úspěšnou široce cílenou kampaň s prokazatelnými ekonomickými výsledky

Zlatý delfín PhDr. Stanislav Gálik – CEO & Předseda představenstva, Ing. Ondřej Přikryl – Chief Marketing Officer, Driverama Holdings, a.s. za úspěšně zpracovaný byznysový model vycházející z digitalizace a přinášející mezinárodní přesah

Zelený delfín Ing. Radim Dittrich, jednatel, vedoucí kreativního týmu, idea maker, režisér , Action Please, s.r.o. za inovativní kampaň V hlavní roli strojař pro posílení zájmu o Vysokou školu báňskou – Technickou univerzitu Ostrava

Růžový delfín Ing. Lucie Mádlová, Ph.D., zakladatelka a výkonná ředitelka, Asociace společenské odpovědnosti za komplexní vytvoření a realizaci společensky prospěšného e-shopu s udržitelnými produkty a dárky Nakup na Dobro Ceny prezidia ČMS – Duhoví delfíni Aleš Kaspar, ředitel, Gravitační vinařství VILAVIN KASPA, s.r.o. za úspěšnou marketingovou podporu inovativního projektu v oblasti vinařství

Adam Klofáč, MORIS design, s.r.o., spolumajitel za unikátní koncept prodejny v segmentu chovatelských potřeb

Ing. Jan Kodada, Ph.D., ředitel obchodu a marketingu, Gebrüder Weiss, s.r.o. za kvalitní projekt CSR sponzoringu 100 kroků zpátky do života

Taťána Kuchařová, předsedkyně správní rady, ambasador, Nadace Krása pomoci za kvalitní nadační projekt s mezinárodním přesahem

Mgr. Imrich Masliš – brand manažer, Ing. Michal Horna – PR manažer GlobeTech Innovation s.r.o za úspěšný technologický transfer v oblasti kosmetiky s rychlou návratností a výraznými nárůsty prodejů

Radek Sajvera, předseda představenstva, RAPETO, a.s. za efektivní využití TV sponzoringu pro podporu prodeje produktu Pangamin

PhDr. Michal Šesták – obchodní a marketingový ředitel, Ing. Štěpán Ryska – majitel, investor, M.G.C. Trade, s.r.o. za úspěšnou marketingovou komunikaci při uvedení nového výrobku na trh vytvořením vhodného příběhu s přesahem do CSR

Ing. Miroslav Šmíra, vedoucí partner, Rob4Job, s.r.o. za podporu start-upového projektu vhodnou volbou marketingového mixu včetně využití výstav a veletrhů, prezentace v TV a na sociálních sítích

Ing. Martina Weberová, MALFINI, a.s. za profesionální využití výzkumu trhu při tvorbě marketingové sttrategie launche nové exkluzivní kolekce pracovních oděvů

Malí modří delfíni Ing. Michal Jakl, STOCK Plzeň-Božkov, s.r.o. za úspěšný re-launch značky Key Rum na českém a slovenském trhu

Mgr. Leona Kotlasová, marketing manager, WE|DO CZ, s.r.o. za příkladné využití komunikační kampaně na posílení zpětné vazby od zákazníků ke zkvalitnění poskytovaných služeb

Ing. Katarína Machytková, Group Marketing Manager, HOSPODSKA Špork, s.r.o. za realizaci originální marketingové strategie restaurace Červený Jelen s důrazem na maximalizaci zákaznického zážitku

Pavel Pokorný, manažer marketingu, NOVASERVIS, s.r.o. za komplexní marketingovou kampaň vhodně využívající sportovní celebritu

Mgr. Markéta Vinkelhoferová, předsedkyně představenstva, koordinátorka komunikace a marketingu, Fair & Bio družstvo za vhodné využití on-line marketingu založeném na kvalitní analýze dat

Čestná uznání za úspěšnou nominaci

PaedDr. Petr Paksi, DBA, jednatel, JAP FUTURE, s.r.o. za efektivní marketingovou podporu inovativního obkladového systému Efekta

Ing. Lenka Szotkowska, marketingový specialista, CZ Workshop, s.r.o. za úspěšné využití webových stránek pro podporu projektu Lucián

Ing. Jan Vokurka, jednatel, Kitl, s.r.o. za originální prezentaci českého výrobku, výrazně posilující povědomí o značce

Jan Zykmund, generální ředitel, Originální brambůrky, s.r.o. za podporu úspěšného podnikatelského záměru prostřednictvím rozsáhlého souboru CSR aktivit bližší informace na www.cms-cma.cz

foto (autor Luboš Marek Bohemia Werbung)

1 Tomáš David, Simona Lišková, Jitka Vysekalová

2 Simona Lišková – Marketérka roku 2021

Podobné příspěvky

Češi utrácí za dárky pro domácí mazlíčky podobně jako za členy rodiny

Redakce

Z některých výkonů jsem úplně hotovej

Redakce

O Velikonocích slaví Židé svátek Pesach

Redakce