Zpravodajství z Prahy, pozvánky na kulturní a sportovní akce
Kaleidoskop

Peugeot vyvíjí spolu s Oreca Digital Retail online prodej lifestylových produktů

bundy

Společnost Peugeot si vybrala firmu Oreca Digital Retail pro mezinárodní online prodej a distribuci své řady lifestylových produktů. V rámci této spolupráce vznikly dvě internetové platformy – pro soukromé a pro firemní zákazníky. Již byly spuštěny ve Francii, Velké Británii, Španělsku a Itálii, dále bude následovat Německo a poté i ostatní evropské státy včetně České republiky.

penezenka+klicenka+hodinkyProstřednictvím těchto nových digitálních prodejní nástrojů s moderní grafikou a intuitivní ergonomií představuje Peugeot nejnovější přírůstky lifestylového sortimentu: oblečení, doplňky, miniatury a také kolekce Legend, Peugeot Sport a řadu předmětů pro gastronomii. Fanoušci značky Peugeot si mohou výrobky objednat online na stránkách https://boutique.peugeot.fr/.

Peugeot uzavřel partnerství s firmou Oreca Digital Retail, aby urychlil digitalizaci prodeje svých lifestylových produktů a jejich distribuci po celém světě. Oreca Digital Retail od roku 2022 prodává lifestylové produkty značek Peugeot, Citroën a DS Automobiles a již více než 10 let působí v oblasti distribuce produktů dalších významných výrobců automobilů.

hodinkyNové webové stránky Peugeot Lifestyle jsou určeny jak široké veřejnosti, tak i prodejcům, autorizovaným servisům, dovozcům a dalším firmám. Moderní grafika webu odráží novou identitu značky Peugeot. Procházení stránek je snadné díky jasně označeným rubrikám a přesným vyhledávacím filtrům. Na úvodní stránce je prezentován výběr stěžejních produktů a novinek.

Fanoušci značky Peugeot tak mohou vybírat z celé řady stylového oblečení (trička, polokošile, mikiny, větrovky, bundy atd.) s novým logem značky nebo z kolekcí Peugeot Legend a Peugeot Sport. Nabídku dotvářejí stylové doplňky, jako jsou hodinky Armand Since 1810, nebo miniatury modelů Peugeot, jako je nový Peugeot 308. Nesmíme zapomenout ani na ikonické mlýnky na sůl a pepř Peugeot z gastronomické kolekce.

Nové webové stránky Peugeot Lifestyle jsou již k dispozici ve Francii, Velké Británii, Španělsku a Itálii. V nadcházejících měsících budou fungovat v 7 jazycích po celém světě. Produkty objednané online jsou dodávány do 24 hodin.

Radka Matthey

 https://www.media.stellantis.com/fr-fr/peugeot

 Peugeot: Peugeot je globální kreativní špičková nespecializovaná značka. Mezi její hlavní hodnoty patří dokonalost, perfektní vzhled a emoce.  Značka Peugeot je zastoupená ve více než 130 zemích světa, v roce 2021 prodala více než 1 200 000 vozů. Při příležitosti 211. výročí představila novou identitu s logem, který podtrhuje její osobitost a nadčasovost.  Značka Peugeot pokračuje v energetické transformaci, 80 % osobních vozů a 100 % užitkových vozů je k dispozici v elektroverzi. Od roku 2022 se bude značka účastnit mistrovství světa ve vytrvalostních závodech (WEC) se svým hybridním vozem Peugeot 9X8 Hypercar.

Podobné příspěvky

Je zadaný, nebo ne? Nová show SINGL ŠVINDL

Afri

Česká marketingová společnost vyhlásila Marketéra roku 2021

Šebík

 Tajemství vražedných asasínů. Některá známe, jiná ne

Afri