Zpravodajství z Prahy, pozvánky na kulturní a sportovní akce
Kaleidoskop

Peugeot vyvíjí spolu s Oreca Digital Retail online prodej lifestylových produktů

bundy

Společnost Peugeot si vybrala firmu Oreca Digital Retail pro mezinárodní online prodej a distribuci své řady lifestylových produktů. V rámci této spolupráce vznikly dvě internetové platformy – pro soukromé a pro firemní zákazníky. Již byly spuštěny ve Francii, Velké Británii, Španělsku a Itálii, dále bude následovat Německo a poté i ostatní evropské státy včetně České republiky.

penezenka+klicenka+hodinkyProstřednictvím těchto nových digitálních prodejní nástrojů s moderní grafikou a intuitivní ergonomií představuje Peugeot nejnovější přírůstky lifestylového sortimentu: oblečení, doplňky, miniatury a také kolekce Legend, Peugeot Sport a řadu předmětů pro gastronomii. Fanoušci značky Peugeot si mohou výrobky objednat online na stránkách https://boutique.peugeot.fr/.

Peugeot uzavřel partnerství s firmou Oreca Digital Retail, aby urychlil digitalizaci prodeje svých lifestylových produktů a jejich distribuci po celém světě. Oreca Digital Retail od roku 2022 prodává lifestylové produkty značek Peugeot, Citroën a DS Automobiles a již více než 10 let působí v oblasti distribuce produktů dalších významných výrobců automobilů.

hodinkyNové webové stránky Peugeot Lifestyle jsou určeny jak široké veřejnosti, tak i prodejcům, autorizovaným servisům, dovozcům a dalším firmám. Moderní grafika webu odráží novou identitu značky Peugeot. Procházení stránek je snadné díky jasně označeným rubrikám a přesným vyhledávacím filtrům. Na úvodní stránce je prezentován výběr stěžejních produktů a novinek.

Fanoušci značky Peugeot tak mohou vybírat z celé řady stylového oblečení (trička, polokošile, mikiny, větrovky, bundy atd.) s novým logem značky nebo z kolekcí Peugeot Legend a Peugeot Sport. Nabídku dotvářejí stylové doplňky, jako jsou hodinky Armand Since 1810, nebo miniatury modelů Peugeot, jako je nový Peugeot 308. Nesmíme zapomenout ani na ikonické mlýnky na sůl a pepř Peugeot z gastronomické kolekce.

Nové webové stránky Peugeot Lifestyle jsou již k dispozici ve Francii, Velké Británii, Španělsku a Itálii. V nadcházejících měsících budou fungovat v 7 jazycích po celém světě. Produkty objednané online jsou dodávány do 24 hodin.

Radka Matthey

 https://www.media.stellantis.com/fr-fr/peugeot

 Peugeot: Peugeot je globální kreativní špičková nespecializovaná značka. Mezi její hlavní hodnoty patří dokonalost, perfektní vzhled a emoce.  Značka Peugeot je zastoupená ve více než 130 zemích světa, v roce 2021 prodala více než 1 200 000 vozů. Při příležitosti 211. výročí představila novou identitu s logem, který podtrhuje její osobitost a nadčasovost.  Značka Peugeot pokračuje v energetické transformaci, 80 % osobních vozů a 100 % užitkových vozů je k dispozici v elektroverzi. Od roku 2022 se bude značka účastnit mistrovství světa ve vytrvalostních závodech (WEC) se svým hybridním vozem Peugeot 9X8 Hypercar.

Podobné příspěvky

Bleší trhy a obchody se starožitnostmi přináší řadu překvapení

Redakce

Uber slaví první rok provozu v Brně

Redakce

Příběh vánočního stromečku na zámku Loučeň

Redaktor J.Hampl