Na Štědrý den se úderem poledne uzavírá Westfield Chodov pro zákazníky, kteří ještě na poslední chvíli vyrazili na nákupy vánočních dárků. Přestože nákupní ruch v uličkách Centra ustane, ten hlavní program na prodejní ploše teprve začíná. Již popáté se zde sejdou u štědrovečerní večeře hosté, kteří by jinak zůstali z nejrůznějších důvodů u svátečního stolu o samotě. Letošní ročník dobročinného setkání přivítá až rekordních 120 účastníků.
ŠTĚDRÝ VEČER NA CHODOVĚ: HOSTÉ, KTEŘÍ BY SLAVNOSTNÍ DEN TRÁVILI O SAMOTĚ, SE OPĚT SEJDOU VE WESTFIELD CHODOV. LETOS POPÁTÉ A V REKORDNÍM POČTU
Spolu u jednoho stolu
Matky samoživitelky, lidé s handicapem, bez domova, senioři z domova důchodců nebo děti z dětských domovů. Přímo v uličkách obchodního centra, které se na jeden večer v roce promění ve vánoční slavnostní hostinu, se sejdou lidé s různými životními příběhy i důvody, proč by jinak Štědrý večer strávili o samotě. Letos dokonce v rekordním počtu, kdy je díky spolupráci s neziskovými organizacemi a místními komunitami na seznamu 120 potvrzených hostů.
„Štědrý večer na Chodově je pro nás velmi milou a důležitou tradicí, kdy můžeme zpestřit a rozveselit vánoční čas všem, kteří by se z různých důvodů mohli cítit osamoceně. Díky dlouhodobé spolupráci s neziskovými organizacemi a místními komunitami i podpoře partnerů se nám daří každý rok navyšovat počet hostů. Za pět let, co vánoční komunitní setkání organizujeme, jich k nám má letos poprvé dorazit více než stovka,“ popisuje Kateřina Kleslová, marketingová manažerka Westfield Chodov.
Na každoročním setkání ve Westfield Chodov se podílí velkým dílem neziskové organizace, které pomáhají rozšířit pozvání mezi osamocené. Ti se totiž často mohou ostýchat na takovou akci sami přihlásit. V letošním roce dorazí i díky organizacím jako například Fokus Praha, Lemniskáta – Život bez bariér, o. p. s., Mezi-námi, Nový prostor či Arcidiézní charita Praha – Azylový dům Gloria.
Ruku k dílu přidají dobrovolníci, ale i partneři
Partnery letošního ročníku štědrovečerního setkání z prodejců Westfield Chodov jsou značky Bageterie Boulevard, Bagind, Blue®m, Bushman, CEWE Fotolab, Converse dm-drogerie markt, Fashion M&M, Fruitisimo, GAP, Kiehl´s, LUSH, Luxor, Marks & Spencer, McDonald’s, Nordblanc, Ovocný Světozor, Pet Center, Princess Jewellery, Rossmann, Řemeslná pekárna Krusta, Vodafone PLAYzone Arena a Yves Rocher.
Externími partnery vánočního setkání jsou společnosti Vinařství Spielberg, AutoPalace Spořilov, Maximum Services a Kampa Group.
Tereza Raidová
Kateřina Kleslová
O společnosti Unibail-Rodamco-Westfield
Společnost Unibail-Rodamco-Westfield je přední globální developer a provozovatel vlajkových nákupních destinací s portfoliem v hodnotě 55 mld. EUR (k 30. červnu 2021), z čehož 86 % tvoří maloobchod, 7 % kancelářské prostory, 5 % konferenční a výstavní prostory a 2 % služby.
Skupina URW v současné době vlastní a provozuje 86 obchodních center včetně 53 vlajkových center v nejdynamičtějších městech Evropy a USA. Skupina Unibail-Rodamco-Westfield působí na dvou kontinentech a ve 12 zemích světa. Poskytuje jedinečnou platformu pro maloobchodníky a značky a svým zákazníkům nabízí výjimečné a neustále nové zážitky.
Díky podpoře 2 900 profesionálů a jedinečné úspěšné historii a know-how má skupina Unibail-Rodamco-Westfield ideální postavení ke generování nadprůměrné hodnoty a k rozvoji špičkových projektů.
Skupina Unibail-Rodamco-Westfield na sebe upozornila programem Better Places 2030, jehož ambicí je vytvářet lepší místa, která berou ohled na nejpřísnější ekologické standardy a přispívají k rozvoji lepších měst.
Akcie skupiny Unibail-Rodamco-Westfield jsou kotovány na burzách Euronext Amsterdam a Euronext Paris (Euronext ticker: URW) se sekundární kotací v Austrálii prostřednictvím nástroje Chess Depositary Interests (CDI). Skupina má rating BBB+ od společnosti Standard & Poor’s a Baa2 od společnosti Moody’s.