Storyous za týden předá studentům praktické schopnosti, které by jinak sbírali roky.
Společnost Storyous se za pět let na trhu podařilo vyrůst ze start-upu na úspěšnou společnost, která zpracovává 14 % obratů české gastronomie. Každým rokem přichází s inovacemi, které během několika týdnů od spuštění zavádějí do praxe stovky restaurací.
Nyní se spojuje s dalšími špičkami české i zahraniční podnikatelské scény, jakými jsou Jaime Guitart z Google Campus a Just Eat či Ondřej Krátký z Liftago, aby své zkušenosti předali dál studentům a budoucím českým podnikatelům.
Nejúspěšnější osobnosti českého i zahraničního byznysu
„Spojili jsme se s nejúspěšnějšími osobnostmi českého i zahraničního byznysu, protože chceme nejtalentovanějším českým studentům v několika týdnech předat relevantní zkušenosti z praxe. Mladí lidé mají často skvělé podnikatelské nápady, ale chybí jim zkušenosti s obchodem, vedením týmu nebo tvorbou vlastní marketingové strategie,” představuje Bootcamp Igor Třeslín, ředitel Storyous a organizátor akce.
Řízení týmu lidí
Účastníci se hned první den programu potkají s předními odborníky na řízení týmu. Ondřej Krátký i Igor Třeslín budou mluvit o motivaci svých zaměstnanců a jak neztratit vizi a kulturu společnosti. Ľubomír Osuský z Prazdroje ukáže, jak správně navrhnout úspěšný byznysový plán.
Firemní kultura
Neocenitelné zkušenosti začínajícím podnikatelům předá také Jaime Guitart, který nyní pracuje se start-upy v inkubátoru Google Campus ve Španělsku a je zakladatelem španělské pobočky Just Eat, která se pod jeho vedením vypracovala na největší službu doručování jídla ve Španělsku. Nadějné studenty naučí, jak vyškolit zaměstnance tak, aby se z nich za krátkou dobu stali špičkoví obchodníci.
Možnost placené stáže pro úspěšné studenty
Všechny workshopy budou provázeny také praktickými úkoly, které studenti vypracují přímo na bootcampu i doma a na konci prvního týdne budou vyhodnoceny. „Nejšikovnější účastníci z prvního týdne workshopů se následně stanou plnohodnotnou součástí našeho týmu v rámci placené stáže. Dnešní situace jasně ukazuje, že je důležité mít v týmech lidi, kteří mají odhodlání, nebojí se dělat samostatná rozhodnutí a chtějí něco dokázat. Takových je dnes málo. Nejlepším stážistům proto nabídneme i dlouhodobou spolupráci, abychom jim pomohli v rozvoji a stali se z nich budoucí lídři,” dodává Jan Kosek, obchodní ředitel Storyous.
Účast pro studenty je zdarma
Jana Bábiková
janka@shrtcut.cz
O Storyous
Společnost Storyous vznikla jako start-up v roce 2012. Od roku 2015 vytváří komplexní restaurační systém, který zjednodušuje každodenní úkony spojené s gastronomickým provozem. Automatizuje procesy díky propojení s dodavateli nebo účetními a hotelovými systémy. Aktuálně zpracovává 14 procent obratu v české gastronomii. Kromě České republiky působí také v Polsku a Španělsku. Roční tržby společnosti dosahují téměř 60 milionů korun.