Vývojová společnost AKKA Czech Republic odstartovala ve spolupráci s kreativní agenturou Filmagix náborovou kampaň. Ta má za cíl rozšířit povědomí o společnosti a oslovit IT vývojáře se zájmem o autonomní řízení, konektivitu nebo robotiku. Součástí kampaně je online videospot a samostatná microsite www.chci-akka.cz, která prezentuje veškeré informace o volných pracovních pozicích a samotné společnosti. Kampaň je určena pro online a sociální sítě a poběží až do konce března.
AKKA hledá IT experty, kteří se chtějí podílet na vývoji moderních dopravních prostředků, řídících systémů i softwarových řešení. „Úspěch záleží v první řadě na zaměstnancích, a proto neváháme investovat do rozsáhlé náborové kampaně. Mezi naše klienty patří špičky v oboru automotive jako Mercedes-Benz, Škoda Auto, Audi nebo BMW, se kterými pracujeme např. na vývoji autonomního řízení, konektivity, IoT, webových a mobilních aplikací apod. Pokud se tedy kandidát chce podílet na vývoji technologií budoucnosti, u nás může,“ uvedla Kateřina Janků, HR Director ze společnosti AKKA Czech Republic.
Název kampaně: Chci AKKA
Odkazy na videospot a další informace:
CHI AKKA trailer – hlavní video 1 min
O společnosti AKKA Czech Republic, www.akka-technologies.com
Společnost AKKA Czech Republic s.r.o. patří do mezinárodní skupiny AKKA Technologies a v České republice je předním poskytovatelem vývojových a konzultačních služeb, zejména pro oblast automobilového průmyslu. V posledních letech se však, vedle železniční dopravy a letectví, čím dál více také orientuje na oblast IT a digitalizace. Svou činnost firma zahájila v roce 1996 a dnes na pobočkách v Praze, Plzni, Mladé Boleslavi a Českých Budějovicích zaměstnává téměř 500 odborníků. Své klienty společnost podporuje od prvních skic, přes konstrukci, výpočty, testování, programování, až po prototypovou výrobu.
O společnosti FILMAGIX, www.filmagix.com
FILMAGIX je audiovizuální produkce kreativní dvojice Michala Orsavy a Michaely Lovecké, která je známá virální tvorbou jako např. Harry Potter a Kámen mudrců, Návrat do budoucnosti nebo SÁM DOMA s Donaldem Trumpem. Vedle autorské tvorby se primárně soustředí na komerční projekty od reklamních spotů pro online a sociální sítě až po televizní reklamu. Rovněž zaštiťuje komplexní marketingové kampaně, promo videa, hudební videoklipy či animovaná videa. Komerční tvorba z dílny FILMAGIX je často, podobně jako virální videa, protkána triky a humorem. V minulosti služby FILMAGIX využily například společnosti Hyundai, Mall.cz, Hollandia, Starbucks a řada dalších.
Jan Pohorský