Očekávání zákazníků ohledně rychlejšího a flexibilnějšího doručování stále rostou a vytvářejí tlak na tradiční doručovací sítě. Poptávka po doručení nejlépe do pár hodin nutí tradiční maloobchodníky přicházet s kreativními řešeními. Právě proto nabývají crowdsourcingová řešení na oblibě. Přinášejí nižší náklady a s tím spojenou flexibilitu. Díky této flexibilitě je crowdsourcovaná přeprava oblíbenější také u dodávek potravin, protože nabídka a poptávka neustále kolísají a je snazší těmto výzvám díky crowdsourcingu čelit.
Doručování 2.0 – Crowdsourcing jako nový způsob pro zvýšení efektivity
Co je crowdsourcing?
„Partnerství a využití crowdsourcingu přináší obchodníkům hlavně možnost oslovit nový segment zákazníků, kteří už jsou on-line a obchodník jim může nabídnout různé speciální akce. Ve většině případů ale zůstávají stejné ceny jako v kamenném obchodě. My se poté staráme o výběr zboží a doručování, takže obchodníci už nemusí řešit a zavádět nějaké další nové procesy,” vysvětluje Oliver Fecko z online tržiště Everli.
Renata Faltejsková
Account Manager