Ano, může. Důkazem je další projekt tuningového specialisty BSR, jehož švédské kořeny sahají až do roku 1991. V nejnovějším projektu se v BSR zaměřili nejen na vylepšení výkonové charakteristiky vozu, ale také na zlepšení jízdních vlastností a individuální vzhled.
Pojďme si dílčí vylepšení představit pěkně jedno po druhém.
optimalizace výkonu BSR Stage1 nabízí díky přeprogramování řídící jednotky motoru přes diagnostickou zástrčku OBD pomocí unikátního PPC3 Tuning Systému výkon 292 HP/591 Nm https://www.bsrczech.cz/tuningove-kity/t/4225/skoda-kodiaq-20bitdi-240hp-2017-2020-cuaa. Individuálně vyvinutý software v modernizované laboratoři přináší velice příjemný nárůst výkonu v celém spektru otáček, zlepší reakci na povel plynového pedálu a ve vysokých otáčkách se chování vozu přibližuje zážehovým variantám. Vyšší točivý moment dokáže DSG převodovka efektivněji využít a řazení rychlostních stupňů je tak daleko přirozenější.
– instalace homologovaného sportovního vzduchového filtru JR Filters snižuje rezistenci a dodá motoru požadované množství vzduchu v kratším čase. Tím se zrychlí odezva na sešlápnutí plynového pedálu. Některá měření prokázala nárůst výkonu motoru 3 – 4 HP. Filtr je vyroben z nekonečné bavlněné příze. Filtr se nemění, ale pouze pere ve speciálním saponátu, který rozpouští organické a anorganické nečistoty. Následně se napustí olejem, a pokud se o filtr bude majitel správně starat, jeho životnost je 1.000.000km. Filtrační schopnost filtru je 99,9% pevných částic o velikosti 2.8 mikronu. Čistící sada vydrží na 4 – 6 pracích cyklů. Vyrobeno ve Francii.
instalace pružin Eibach Pro Kit. Pro-Kit je homologovaná sada legendárních pružin od Eibach, které přináší zlepšení jízdních vlastností a vzhledu – perfektní řešení pro silniční vozy. Díky pružinám Eibach Pro-Kit vůz získal: – sportovnější ovladatelnost a větší kontrolu při zachování komfortu jízdy. – Snížení těžiště vozu o 30mm na přední i zadní ose. – Kratší brzdnou dráhu, lepší akceleraci, menší naklánění vozu v zatáčkách, omezení ponoření přídě při brzdění, redukci přidřepnutí zádě při akceleraci – Vůz zůstane po delší dobu vodorovně s vozovkou. – Záruka 5 let. – Homologace TÜV – Vyrobeno v Německu. https://www.bsrczech.cz/produkt/eibach-pro-kit-lowering-springs-215e10-79-013-03-22/skoda-kodiaq-ns7-20-rs-bi-tdi-2018-4×4
kola dělají auto, o tom není třeba polemizovat. V případě tohoto projektu se majitel rozhodl pro švýcarské ráfky Corspeed Deville Gunmetal Matt 9×20 ET40. Na zadní nápravě pro dokonalou pozici a skvělý vzhled byly navíc použity distanční podložky Eibach Pro Spacer o tloušťce 10mm. Ráfky byly osazeny pneumatikami Michelin Pilot Sport 4S o rozměru 265/35 R20. Opět se jedná o homologované řešení zapsané ve VTP.
U tohoto vozu je navíc použito řešení, které umožňuje pomocí aplikace v chytrém telefonu individuální nastavení zvukového projevu výfukového systému s již v sérii dodávaným externím aktivním reproduktorem. Mezi jednotlivými uloženými zvukovými profily lze snadno přepínat stávajícím tlačítkem v kabině vozu (ESP, tempomat, jízdní režimy …) Identické řešení bylo použito i na BSR Show car 2019 https://www.youtube.com/watch?v=MSEV9BMMwR0&t=108s
BSR Česká republika a Slovensko | Beranových 65 | 199 00 – Praha 9 E:info@bsrc