Zpravodajství z Prahy, pozvánky na kulturní a sportovní akce
Business

Česká asociace franchisingu vyhlásila výsledky soutěže Franchisa roku  

franchisinf

Franchisou roku se v letošním 6. ročníku stal franchisový koncept RE/MAX. Cenu veřejnosti získal franchisový koncept Partners market.

Česká asociace franchisingu vyhlásila výsledky soutěže Franchisa roku

 Porota soutěže udělila další ceny

Cenu Úspěšný zahraniční franchisový koncept obdržel TAB Board. Cenu poroty – zajímavý franchisový koncept získal koncept Motýlí dům Papilonia. Ocenění Původní česká franchisová značka patří konceptu Beer Spa a další cenu poroty – za inovativní nápad ve franchisingu obdržel koncept MAXECO.

Vítězem šestého ročníku v kategorii Franchisa roku se stal po absolvování osobní obhajoby před porotci soutěže franchisový koncept RE/MAX.

Realitní franšíza RE/MAX se 48 lety zkušeností je nejúspěšnější celosvětovou sítí s 8000 kancelářemi a stejně tak je i jedničkou mezi realitními franšízovými sítěmi v České republice. „Naším posláním není jen zprostředkování prodeje realit,“ uvádí Jan Hrubý, ředitel franchisingu RE/MAX „Chceme dlouhodobě měnit pohled na to, jak se reality v ČR prodávají a být inspirací i pro naši konkurenci. Proto velkou pozornost věnujeme inovacím a zkvalitňování služeb. Společně s našimi makléři chceme posouvat úroveň a kvalitu realitního podnikání v Čechách. O tom, že se nám to daří, svědčí i dlouhodobá spokojenost našich zákazníků, která převyšuje 97%.

franchisinfZároveň si uvědomujeme, že minimálně stejnou pozornost musíme obracet i ke svým franšízovým partnerům. Proto jim dlouhodobě poskytujeme velmi silnou podporu v oblastech jako je IT, legislativa, vzdělávání a marketing. Věříme, že kvalitní servis pro naše franšízové partnery se přenáší i do služeb, které oni poskytují svým klientům. Své partnery si vybíráme, ale současně jim maximálně pomáháme nejen při začátku podnikání. Díky tomu je realitní franšíza RE/MAX dlouhodobě úspěšný model.“

  1. místo soutěže Franchisa roku patřífranchisovému konceptu Fruitisimo

franchisinfPod značkou Fruitisimo se připravují a prodávají výrobky vlastní produkce (šťávy a ovocné koktejly, ručně vyráběná kopečková zmrzlina, čerstvé saláty a zdravé snídaně, s láskou upečené dorty, čerstvě umletá káva) a z menší části výrobky dodavatelů. Produkty Fruitisimo se připravují pečlivě dle vlastních receptur s využitím čerstvých a vysoce kvalitních surovin přímo před zraky samotných zákazníků.

Značku Fruitisimo nejlépe vystihuje její slogan LIVE WHAT YOU LOVE, tedy zdravý aktivní životní styl, zábava, úsměv a vášeň pro to, co Fruitisimo dělá. I v tom vidí Fruitisimo svou přednost. „Co je náš tajný recept? Nejsou to rychlejší mixéry ani výkonnější odšťavňovače. Je to o lidech. Milujeme, co děláme, a to poznáte při každé návštěvě,“říká Jan Hummel, zástupce společnosti Fruitisimo.

  1. místo obsadil koncept Partners Market

franchisinfPartners market je unikátní podnikatelský koncept kamenné bankovní a poradenské pobočky. „Snažíme se měnit zaběhlé pořádky ve finančním sektoru, tvoříme nové koncepty, jsme inovátor na trhu,“ konstatuje Ondřej Němec, „Máme vlastní investiční společnost, pojišťovnu, penzijní společnost a budujeme i vlastní banku. Vizí společnosti je více jak 200 Partners marketů po celé republice s cílem, aby každý klient mohl dostat profesionální a nezávislou finanční službu a náležitý servis. Zaměstnanci Partners marketu poskytují nezávislé odborné finanční služby a vybírají pro klienty to nejlepší z nabídky 50 finančních institucí a 480 finančních produktů. Aktuálně připravujeme expanzi do dalších zemí, konkrétně na Slovensko a do Rumunska.“

Cena veřejnosti

I letos byla vyhlášena kategorie soutěže Franchisa roku Cena veřejnosti, která je určena pro všechny fyzické i právnické osoby-franchisory a master-franchisanty. Z 35 nominovaných franchisových konceptů zvítězil, prostřednictvím on-line hlasování, franchisový koncept Partners market. Hlasování se zúčastnilo vice než 1200 hlasujících.

Porota udělila další samostatné ceny:

Úspěšný zahraniční franchisový koncept – tuto cenu získal TAB Board

franchisinfThe Alternative Board® (TAB Board) je významná celosvětová organizace. Cílem konceptu TAB Board je podporovat majitele malých a středních firem při jejich strategickém řízení.

TAB Board byl založen v roce v USA a nyní je provozován již ve 23 zemích světa. Od roku 2014 úspěšně funguje v České republice a na Slovensku.

„Jsme velmi rádi, že se nám i v tomto složitém a turbulentním roce 2020 dařilo růst a obsazovat další regiony. Díky tomu totiž můžeme podat pomocnou ruku a nabídnout podporu podnikatelům, kteří se ocitli v komplikované situaci a možná poprvé zjistili, že i když mají zaměstnance a kolegy, jsou na své podnikání de facto sami. Právě to je totiž důvod, proč se stávají členy našich boardů,“ říká spolumajitel master-franšízové licence TAB Board pro ČR a SR Petr Škabrada s tím, že od majitelů malých a středních firem opravdu často slyší, že nemají nikoho, s kým se mohou kompetentně poradit i dostatečně podělit o své problémy a výzvy v podnikání. „A to je  zejména v momentě, kdy musí činit zásadní a správná rozhodnutí a aktivně řešit vzniklé problémy. Ještě více to platí právě v době, kdy se musí vypořádat se současnou krizí, způsobenou COVID.“

A komu je TAB Board především určen? Všem podnikatelům, kteří chtějí profesionálně vést svou firmu, jsou otevření a chtějí na svém podnikání neustále pracovat a posouvat ho dál.

 Cenu poroty – Zajímavý franchisový koncept získal koncept Motýlí dům Papilonia

Motýlí dům je speciálně vybudovaný a veřejnosti přístupný ekosystém, ve kterém se simulují přirozené podmínky pro zdravý a aktivní život exotických motýlů. Jedná se o výletní atrakci, která platícím hostům umožňuje spatřit z bezprostřední blízkosti stovky živých exponátů – motýlů pocházejících z oblastí deštných pralesů Jižní Ameriky, Mexika, Thajska, Filipín nebo subsaharské Afriky.

Návštěva motýlího domu je kontaktní prohlídkou. Neexistují zde žádné bariéry mezi motýly a návštěvníky. Exotičtí motýli nemají vrozený strach z lidí a mnohdy s nimi i přímo interagují (například přistanou na rameno hosta). Díky tomu se motýlí dům těší  silné poptávce po kontaktních prohlídkách umožňujících pořízení selfie s živým exponátem, sdílení zážitků online na sociálních sítích a focení živočichů z bezprostřední blízkosti.

Cenu poroty – Úspěšný český franchisový koncept obdržel koncept

Original Beer Spa

ORIGINAL BEER SPA (Originální pivní lázně) představují  exkluzivní značku na trhu wellness a lázeňských zařízení. Originální lázeňská procedura „BEER SPA“ je založena na použití výhradně přírodních surovin, materiálů a znalosti staročeských léčitelských postupů. Díky své výjimečnosti, kvalitě a KNOW-HOW se staly ORIGINAL BEER SPA lídrem v tomto oboru a získaly celou řadu prestižních mezinárodních ocenění včetně „Certificateof Excellence“ za roky 2015, 2016, 2017 a 2018 od portálu TripAdvisor.

Franchisový koncept ORIGINAL BEER SPA je kvalitní, moderní a dobře zavedenou značkou, která se těší velkého zájmu a respektu jak v České republice i v zahraničí.

Všem naším franchiasantům poskytuje komplexní podporu pro úspěšný start i průběh jejich podnikání:

Cenu poroty – za inovativní nápad ve franchisingu –  získává koncept MAXECO

Společnost MAXECO s.r.o. nabízí jedinečnou příležitost podnikání díky novému inovativnímu způsobu vytápění infračerveným podlahovým topením.. Systém vytápění nejen rodinných domů na bázi infra topných fólií se vyznačuje především bezkonkurenčním pocitem tepelné pohody, rychlou montáží, nízkými pořizovacími a provozními náklady a nulovými náklady na údržbu.

Firma vznikla v květnu 2015. Společníci mají v oboru více než 15 let zkušeností. Kromě České republiky provozují pobočky na Slovensku, v Polsku, na Ukrajině a ve Španělsku. Zkušenosti se službami Maxeco, jejich produkty a technologiemi má více než 2000 spokojených zákazníků

Cílem  Maxeco je vytvořit síť regionálních partnerů, která pokryje celou Českou republiku. 

Správní rada České asociace franchisingu udělila Cenu za podporu a rozvoj franchisingu. Cenu obdrží vždy ten, kdo se významně zasloužil o přínos v oblasti franchisingu pro odbornou i laickou veřejnost. Držitelem této ceny v letošním ročníku se stal Jiří Krajča, jeden ze zakládajících členů ČAF.

„Jsme velice rádi, že i letos se nám do soutěže přihlásily kvalitní franchisové koncepty, které jsou na českém trhu opravdu vidět a jsou veřejností oblíbené. Gratulujeme všem vítězům a děkujeme všem odvážným účastníkům soutěže. Velice děkujeme porotě, která nám věnovala část svého volného času. Věříme, že zájem o soutěž a franchising samotný bude stoupat a těšíme se na další úspěšné koncepty,“ shrnuje Jan Gonda, prezident České asociace franchisingu.

 O soutěži Franchisa roku

Hlavním cílem soutěže Franchisa roku je popularizace franchisového způsobu podnikání. Soutěž chce cíleně udělit ocenění těm konceptům, které představují kvalitu na trhu, mají dobré výsledky a dodržují pravidla Evropského kodexu etiky franchisingu. Organizátorem soutěže je nezisková profesní organizace Česká asociace franchisingu (ČAF), která na národní úrovni sdružuje poskytovatele franchisingu a jeho odborníky.

Jiří Krajča

Jitka Tomečková, photographer
shams@seznam.cz
Facebook – shams world
Instagram – shams_photography15

Podobné příspěvky

Chránění osobních údajů

Afri

Do ČR přichází nová epocha coworkingu

Afri

Turismus v Praze je na dně, miliardové ztráty ničí celé odvětví

Afri