Společnost Tesco odmítá tvrzení Rohlíku, že srovnávací kampaň „Nenechte se opít…“ je založená na tendenčním nákupu, a vysvětluje principy akčních nabídek. Tesco současně poukazuje na své dlouhodobě výhodné online nákupy.
Kampaň Tesca „Nenechte se opít…“ vede ke snižování cen u online nákupů
Tesco vycházelo ze spotřebního koše Českého statistického úřadu, který při svých průzkumech použila v minulosti i některá média, což jednoznačně dokládá transparentnost a nezávislost Tesco kampaně. Podrobnosti o metodice srovnávacích nákupů a jejich výsledků jsou zveřejněny na webové stránce itesco.cz/srovnani.
Společnost Tesco vítá, že srovnávací kampaň povede k úsporám pro všechny koncové zákazníky online nákupů. „Jsme rádi, že naše rychlá reakce na kampaň Rohlíku spustila diskusi o cenách online nákupů a inspirovala tak konkurenci ke snižování cen potravin, které pomůže všem zákazníkům ušetřit, obzvláště v dnešní složité době,“ dodává Zuzana Grinčová.
Michaela Celárková