Zpravodajství z Prahy, pozvánky na kulturní a sportovní akce
Business

Zákazníci preferují velké datové balíčky

Tesco-mobil

Změna zákaznického chování se zásadním způsobem projevila i v oblasti telekomunikací. Ubylo volání a posílání běžných SMS zpráv, naopak vzrostl zájem o velké datové balíčky, zákazníci tak stále ve větší míře preferují platbu přímo z platební karty. Na proměnu zákaznických preferencí pružně zareagoval jeden z největších virtuálních operátorů Tesco Mobile.

Zákazníci preferují velké datové balíčky

ilustr-tescoV Česku je aktuálně cca 14 milionů aktivních SIM karet, z toho připadá na virtuální operátory 8 % (cca 1,2 milionu zákazníků). Pandemie covidu zásadním způsobem změnila zákaznické chování, to se projevilo i v telekomunikacích.  Vzrostl zájem o online dobíjení a hrazení balíčků přímo z platebních karet. „Pro zákazníky jsou nyní jasnou první volbou velké datové balíčky. Pozorujeme pokles v množství odesílání SMS zpráv. Zákazníci stále více nahrazují klasické volání a hlavně SMS zprávy službami pro okamžité zasílání zpráv (Instant messaging). U velkých operátorů dochází k migraci z předplacenek na paušály a vytvářeni rodinných nabídek,“ vysvětluje Jan Semotán, generální ředitel Tesco Mobile pro ČR a SR.

Tesco Mobile představuje revoluční tarif SIMPLE

Tesco
Dobročinnost

Na změnu zákaznického chování reagoval i virtuální operátor Tesco Mobile. U nejčastěji využívaných balíčků navýšil objem až na trojnásobek a to i stávajícím i novým zákazníkům. „Velký zájem zákazníků byl o naší novinku DIGI, která umožňuje hrazení balíčku přímo z platební karty. V naší aplikaci jsme spustili  funkci MOJE RODINA, která umožňuje propojení vice účtů a až 4 čísla si mezi sebou volají zdarma. Poslední novinkou je pak revoluční tarif SIMPLE, který v sobě propojuje výhody předplacenek s paušály,“ říká Jan Semotán.

Jak napovídá název samotné tarifu (SIMPLE) je to opravdu jednoduché. Zákazník si zakoupí SIM kartu, následně si stáhne aplikaci, ve které zadá platební kartu a pak už si jen vybere nejvhodnější tarif. Cena se strhává z platební karty při aktivaci tarifu. Platnost je 30 dní, pak se automaticky obnoví (pokud není deaktivován). Více informací naleznete na www.simple.cz.

Zákazník si může zvolit jednu za čtyř možností:

Tarif SIMPLE 2GB  se nyní nabízí na zkoušku za 1Kč (akce platí do konce 2021).
U tarifu SIMPLE DATA stojí minuta volání 2.5 Kč a jedna SMS zpráva 1,5 Kč.

Tesco Mobile

Virtuální operátor, který navazuje na několikaleté zahraniční zkušenosti z Velké Británie, Irska, Slovenska a dalších zemí. Od května 2013 poskytuje služby plnohodnotného mobilního operátora i v České republice. Své služby provozuje prostřednictvím sítě O2, díky které nabízí svým zákazníkům 99,6% pokrytí a prvotřídní kvalitu. Portfolio služeb, které neustále rozvíjí, je postavené na bázi předplacených karet. Prostřednictvím distribuční sítě obchodů Tesco a dalších partnerů nabízí více než 8 000 míst k dobití. Více informací naleznete na: http://www.tescomobile.cz/

Podobné příspěvky

Prodejní galerie MOSER slaví 95 let

Afri

Biomasa jako obnovitelný energetický zdroj není uhlíkově neutrální

Afri

Česká letiště se i letos potýkají s propadem odbavených letů, výjimkou je Ostrava

Afri