Pořadatelé mezinárodní výstavy pro podnikání a franchising začátkem roku oznámili změnu v další strategii výstavy, která se uskuteční ve dnech 15. až 17. dubna 2014.
„Již dlouho jsme uvažovali, jak se přiblížit standardním výstavním projektům z této oblasti, tak jak je známe ze zahraničí. Hotelový a konferenční rámec při prvním ročníku v Praze ukázal, že Česká republika by mohla být dalším místem, kde se schází odborníci z oblasti franchisingu a podnikání tak jak to známe s Německa, Rakouska nebo Polska a Francie. Při výběru místa pro další konání výstavy jsme se tedy rozhodli jít cestou veletržní“, říká Monika Hrubalová, spolupořadatelka výstavy pro podnikání a franchising.
Pozitivní rozvoj, který by změna výstavních prostor mohla nabídnout je pro pořadatele nejdůležitější. V případě, že chceme ještě více penetrovat povědomí o oboru franchisingu, je potřeba rozšířit i okruh zájmových skupin, které s tímto oborem podnikání pořadatelé chtějí zasáhnout. Velice důležitým bude i v letošním roce charakter doprovodných aktivit, jejich rozdělení pro profesionály, zájemce konkrétní franchisingové systémy, ale i pro ty skupiny, které se zatím o této formě podnikání chtějí informovat. Vždyť právě oblast malého a středního podnikání je v EU nejrozšířenější, zabývá se jí zhruba 2/3 evropských firem.
Pro vystavovatele se rozšířením dnů (navýšení o 1 den navíc) nebo změnou prostor nic nemění. Ceny za výstavní a prezentační stánek, účast v doprovodných programech, nebo partnerství akce zůstávají stejné.
Výstava přinese podnětné informace na téma financování a rozvoje podnikání, vzdělávání, odborné přípravy, koučingu pro začínající a malé podnikatelé. Tato prezentace firem a osobností z oboru je soustředěná nově do tří výstavních dnů) a slibuje přinést podnětné zkušenosti a rady jak zkrátit cestu od rozhodnutí podnikat k vlastnímu podnikání. Výstava je organizovaná za významné pomoci a podpory České asociace pro franchising, Slovenské franchisingové asociace a dalšími partnery výstavy a spolupracujícími médii.
Výstava, která bude probíhat ve spojení s obsahově ještě bohatší konferencí, soustředěnou do tří dnů a zaměřenou na marketing, podnikání, financování a prezentaci franchisových systémů. Je určená všem zájemcům o tento obor podnikání. Součástí bude také hojně navštěvován projekt pro vzdělávání – Škola franchisingu. Časově a prostorově bude mezinárodní výstava pro podnikání a franchising propojena s veletrhy B2B
Pořadatelé výstavy: Franchise & Retail Academy s.r.o.
|
Poradce projektu Press office |