Zpravodajství z Prahy, pozvánky na kulturní a sportovní akce
Tiskové Zprávy Zajímavosti Zprávy z Prahy

Dárky z Pekingu/Gifts from Beijing

Propagační akce cestovního ruchu “Dárky z Pekingu” zavítala do třech zemí střední a východní Evropy – Maďarska, České republiky a Polska 

Propagační akce cestovního ruchu “Dárky z Pekingu” pod záštitou pekingské městské komise pro rozvoj cestovního ruchu se konala ve dnech 14., 17. a 19. srpna v Palace hotelu ve Varšavě, v Polsku, v nákupním centru Arkády v Praze v České republice a na náměstí Svobody v Budapešti v Maďarsku.

Tato aktivita si klade za cíl propagovat starobylou čínskou kulturu a zajímavá místa Pekingu prostřednictvím filmů, tradičních lidových představení, speciálních komoditních výstav cestovního ruchu a některých dalších interaktivních aktivit.

V březnu 2015 se v hlavním městě Maďarska, Budapešti, konalo slavnostní zahájení roku spolupráce v oblasti turistiky mezi Čínou a střední a východní Evropou. V gratulačním dopise, premiér Li Keqiang uvedl: “Čína a země střední a východní Evropy se mohou pochlubit bohatými zdroji cestovního ruchu. Spolupráce v oblasti IMG_20160817_152833cestovního ruchu mezi Čínou a zeměmi střední a východní Evropy stojí na pevném základu a má velký potenciál. Společně se všemi zeměmi střední a východní Evropy je Čína připravena učinit spolupráci v oblasti cestovního ruchu novým bodem spolupráce mezi Čínou a zeměni střední a východní Evropy “. Po dosažení dohody o spolupráci zahrnující služby cestovního ruchu a marketing cestovního ruchu, pekingská městská komise pro rozvoj cestovního ruchu v březnu 2016 podepsala memorandum o porozumění a posílení spolupráce v oblasti cestovního ruchu s turistickou kanceláří v Praze, hlavním městě České republiky. Při této příležitosti byly uspořádány tři propagační akce v oblasti cestovního ruchu, které mají popularizovat cestování do Pekingu, a dále zvýšit zájem o Peking v zemích střední a východní Evropy.

Dne 17. srpna 2016 se uskutečnila v přízemí nákupního centra Arkády v Praze prezentační akce Dárky z Pekingu.  Tato velice působivá akce se konala pod záštitou Beijing Municipal Commission of Tourism Development/Rady Pekingu pro rozvoj cestovního ruchu.

Aktivity na podporu tradiční lidové kultury jako káča, kopání péřovým IMG_20160817_152759košíčkem a točení diabolem představily starověké kulturní město Peking. A nádherné, bohaté a smysluplné “Beijing Gift” prohloubily zkušenost evropanů s pokrmy a dalšími komoditami a představily “spotřební” Peking. Na sociálních sítích se konaly soutěže o ceny. Šťastní výherci získali “Beijing Gift”. Účastníci propagačních aktivit se shodli, že v nich pestré interaktivní činnosti zanechaly hluboký dojem a že skutečně pocítili příjemnou, vřelou, šťastnou a jedinečnou atmosféru Pekingu.

V rámci propagačních aktivit pan Zhao Guangchao z pekingské městské komise pro rozvoj cestovního ruchu představil kompletní systém služeb v oblasti cestovního ruchu týkající se vracení DPH a bezvízového styku pro zahraniční turisty. Realizace obou aktivit je známkou toho, že služby cestovního ruchu v Pekingu jsou v souladu s mezinárodními normami a že se účinně zlepšila konkurenceschopnost a atraktivita Pekingu jako mezinárodní destinace cestovního ruchu. Pan Zhao také uvedl, že Peking je ochoten spolupracovat s Varšavou, Prahou a Budapeští, a ctít jejich poslání jako národních kulturních metropolí pro pozitivní přínos pro spolupráci mezi Čínou a zeměmi střední a východní Evropy.

Od svého založení v roce 2011 se značka “Beijing Gift” aktivně zapojila do plánu vylepšení značky “Městská značka, Národní značka” a chce důrazně posílit vývoj značky. V současné době “Dárky z Pekingu” vytvořili systém kategorie výrobků skládající se hlavně z řemeslných předmětů, turistických suvenýrů, městského průmyslového zboží a technologicky kreativního zboží, stejně jako z místních specialit. “Beijing Gift” mají bezpečnou prodejní a servisní platformu s 2,000 druhy certifikovaného zboží.

Zastupují kulturní kapitál, císařskou a lidovou kulturu, reprezentují pekingská řemesla, jejich vynikající kvalitu a bohatou kulturu. “Beijing Gift” jsou důležitou vizitkou pro propagaci Pekingu a pekingského cestovního ruchu.

  TZ

 

 

Podobné příspěvky

Německá turistická centrála představila plány na rok 2022

Redaktor J.Hampl

Vánoční trhy v centru Prahy nabídnou poselství tradičních českých Vánoc

Redakce

Toyota dominuje v počtu přihlášených patentů, podala jich 384 tisíc

Redakce