Propagační akce cestovního ruchu “Dárky z Pekingu” zavítala do třech zemí střední a východní Evropy – Maďarska, České republiky a Polska
Propagační akce cestovního ruchu “Dárky z Pekingu” pod záštitou pekingské městské komise pro rozvoj cestovního ruchu se konala ve dnech 14., 17. a 19. srpna v Palace hotelu ve Varšavě, v Polsku, v nákupním centru Arkády v Praze v České republice a na náměstí Svobody v Budapešti v Maďarsku.
Tato aktivita si klade za cíl propagovat starobylou čínskou kulturu a zajímavá místa Pekingu prostřednictvím filmů, tradičních lidových představení, speciálních komoditních výstav cestovního ruchu a některých dalších interaktivních aktivit.
V březnu 2015 se v hlavním městě Maďarska, Budapešti, konalo slavnostní zahájení roku spolupráce v oblasti turistiky mezi Čínou a střední a východní Evropou. V gratulačním dopise, premiér Li Keqiang uvedl: “Čína a země střední a východní Evropy se mohou pochlubit bohatými zdroji cestovního ruchu. Spolupráce v oblasti
Dne 17. srpna 2016 se uskutečnila v přízemí nákupního centra Arkády v Praze prezentační akce Dárky z Pekingu. Tato velice působivá akce se konala pod záštitou Beijing Municipal Commission of Tourism Development/Rady Pekingu pro rozvoj cestovního ruchu.
Aktivity na podporu tradiční lidové kultury jako káča, kopání péřovým
V rámci propagačních aktivit pan Zhao Guangchao z pekingské městské komise pro rozvoj cestovního ruchu představil kompletní systém služeb v oblasti cestovního ruchu týkající se vracení DPH a bezvízového styku pro zahraniční turisty. Realizace obou aktivit je známkou toho, že služby cestovního ruchu v Pekingu jsou v souladu s mezinárodními normami a že se účinně zlepšila konkurenceschopnost a atraktivita Pekingu jako mezinárodní destinace cestovního ruchu. Pan Zhao také uvedl, že Peking je ochoten spolupracovat s Varšavou, Prahou a Budapeští, a ctít jejich poslání jako národních kulturních metropolí pro pozitivní přínos pro spolupráci mezi Čínou a zeměmi střední a východní Evropy.
Od svého založení v roce 2011 se značka “Beijing Gift” aktivně zapojila do plánu vylepšení značky “Městská značka, Národní značka” a chce důrazně posílit vývoj značky. V současné době “Dárky z Pekingu” vytvořili systém kategorie výrobků skládající se hlavně z řemeslných předmětů, turistických suvenýrů, městského průmyslového zboží a technologicky kreativního zboží, stejně jako z místních specialit. “Beijing Gift” mají bezpečnou prodejní a servisní platformu s 2,000 druhy certifikovaného zboží.
Zastupují kulturní kapitál, císařskou a lidovou kulturu, reprezentují pekingská řemesla, jejich vynikající kvalitu a bohatou kulturu. “Beijing Gift” jsou důležitou vizitkou pro propagaci Pekingu a pekingského cestovního ruchu.
TZ