Zpravodajství z Prahy, pozvánky na kulturní a sportovní akce
Zprávy z Prahy

Nultý ročník Design Show Brno v Auto Cardion návštěvníky doslova omámil!

Kdo měl tu možnost navštívit brněnský autosalon Cardion, nebude myšlenkou na uspořádání Design show překvapen. Samotný interiér showroomu je totiž pastvou pro oči, z čehož prim vede prosklená dílna. Podobně jako v některých restauracích můžeme nahlížet pod ruce kuchařům, tady mohou klienti sledovat, co se děje s jejich miláčkem – v tomto případě Volvem.

Nutno podotknout, že autosalon byl vystavěn dle nejnovějších celosvětových standardů automobilky Volvo. Ty určují, jak má vypadat interiér showroomu, a předepisují rovněž zažité zvyklosti ve fingování servisů.

 

* Profi a sympatický tým prodejců i mechaniků

* Usměvavé, milé recepční

* Designové, příjemné prostředí

 

Auto Cardion je výjimečný ještě v jednom: může se pyšnit prvním dealerstvím značky Volvo v ČR – a v současnosti i ve Střední Evropě! Kromě toho take jako první v České republice zavedl službu Video Servis. Pokud se při opravě vozu zákazníka přijde na nutnost další/jiné opravy, technik vše natočí na mobil (i s komentářem a vysvětlením) a video záznam pošle zákazníkovi. Tomu se na počítači či v telefonu zobrazí video spolu se schvalovacím formulářem a cenami dodatečné opravy. Zákazník tak může vše několika kliknutími odsouhlasit. Tým autoservisu se touto novou službou snaží odbourat mínění části veřejnosti, že si servisy opravy vymýšlejí. Vše je názorné, transparentní a zákazníci jsou ze služby Video Servis doslova nadšení.

Ale zpátky k proběhlé Design Show. Na tomto neotřelém společenském setkání se představilo hned několik zajímavých osobností ze světa designu, aby si tak každý návštěvník přišel na své. Samotné Auto Cardion prezentovalo dva vozy. Ty letos získaly dva cenné tituly: Světové auto roku 2018 (Volvo XC60) a Evropské auto roku 2018 (Volvo XC40).

 

Volvo

Volvo XC40

Volvo XC60

Evropské auto roku 2018 Světové auto roku 2018

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Show provázel ostřílený moderátor Libor Bouček, nadšený “Volvista”. “Díky své práci strávím za volantem spoustu času, pohodlné a hlavně bezpečné auto je pro mne tedy nezbytnost”, nechal se slyšet Bouček a

s humorem sobě vlastním dodal: “I oběma svým exmanželkám jsem pořídil Volvo. A jestli se znovu ožením, moje třetí žena zase bude jezdit tím nejbezpečnějším autem – Volvem.”

 

Mezi pozvanými hosty se objevila také modelka a moderátorka pořadu Sama doma Jana Doleželová s partnerem a dětmi. “Jsem z atmosféry této akce úplně nadšená”, prozradila sympatická moderátorka.

“Říct, co se mi tu líbí nejvíc, ale nedokážu. Partnera se synem baví ta auta, hodně je zaujaly vodní dýmky Meduse nebo vířivka. Mě se moc líbila módní přehlídka. I když jsem přišla v modelu od Attrattivo, Salon4 mě fakt oslovil.”

Atmosféra na Design show Brno se nesla v přátelském duchu, jak můžete vypozorovat v přiložené fotogalerii nebo na videu zde: https://www.youtube.com/watch?v=KyvnJt2EGjQ

 

Protože spokojeni byli nejen návštěvníci, ale také pořadatelé, můžeme se v příštím roce těšit na pokračování tohoto zajímavého projektu. Pozvánku a více informací najdete již brzy zde: http://www.autocardion.cz/

 

Zdroj: Helena Váňová

 

Představení společností, které se Design show Brno aktivně účastnily:

 

USSPA – luxusní vířivky a bazény https://www.usspa.cz/

 

Obchodní manažer: Lukáš Rychetský

 

Rodinná firma USSPA je prvním českým výrobcem vířivek a celoročních bazénů swim spa s třiadvacetiletou tradicí, kde se zásadní hodnoty předávají z generace na generaci. USSPA je lídrem českého trhu a řadí se mezi přední evropské výrobce, své produkty vyváží do více než 20 zemí světa.

Zakládá si na kvalitě, designu a inovacích, její produkty získaly řadu odborných ocenění včetně těch nejprestižnějších za design, jako je Good Design z amerického Chicaga a dvakrát ocenění Red Dot z německého Essenu. Vířivky od USSPA navodí tu správnou pohodu, dokonalé uvolnění a relaxaci bez starostí pro vaše soukromí po celý rok.

 

 

 

 

TAMASVIGH – florista, květinový design http://tamasvigh.cz/

Tamás Vígh

 

Floristický ateliér TAMASVIGH je květinářství s ekologickým přístupem jak k přírodě, také k svým zákazníkům. Nabízí vybíraný sortiment řezaných a hrnkových rostlin a produktů s ohledem na roční dobu Tamás Vígh je profesionální florista, který se oboru věnuje již přes 10 let. Ateliér otevřel v roce 2015 v centru Brna, tradice tohoto řemesla se ale v jeho rodině traduje již od roku 1973. Je zástupcem čtvrté generace květinářů. Držitel mnoha ocenění z floristických soutěží.

„Splnil jsem si sen. V osmi letech jsem se rozhodl stát květinářem. Jako moji rodiče a moji prarodiče, kteří pěstovali a prodávali řezané kytky.

Našel jsem skvělé místo. Na horním konci Starobrněnské ulice. Ve městě, které mě svou atmosférou okouzlilo a přimělo zůstat.“ „Včera, dnes a zítra zas se vás pokusím přesvědčit, že floristika není otázkou luxusu. Ale koníčkem a řemeslem, které se dá dělat na té nejvyšší úrovni.“

„Obor floristiky a estetiky jsem vystudoval a nikdy neopustil. O kytkách přemýšlím od rána do večera. Floristou jsem. A vždycky budu.“

„Neustále hledáme inspiraci a plníme náš ateliér čerstvými kousky z celého světa. Vybíráme designové hračky, do kterých se sami zamilováváme a které nás neskutečně baví.“ „A pak je s těžkým srdcem předáváme hodným zákazníkům.“

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MEDUSE – designové vodní dýmky http://www.meduse-experience.com/

Spolumajitel: Jakub Lanča

 

Vodní dýmky tvaru medúzy, osvětlené LED diodami, ručně vyráběné, unikátní. Meduse Design prorazili na trh s úspěšným dílem a teď profitují po celém světě – zmiňují Brunejského sultána, majitele fotbalového klubu Manchester City, šéfdesignera automobilky McLaren nebo syna šejka emirátu Umm al-Kuvajn v Arabských emirátech.

V začátcích sídlila firma Meduse v malé garáži, a své designové vodní dýmky předváděla ve skromné vzorkovně na Cejlu. Dnes se její dýmky objevují v hotelech jako je Ritz Carlton, Four Seasons nebo Hilton po celém světě. Za úspěchem firmy však nestojí náhoda, ale promyšlený podnikatelský plán a vytrvalost designéra Jakuba Lanči a jeho obchodního partnera Jiřího Starého.

Kromě vlastních sil se mohli zpočátku spoléhat taktéž na pomoc odborníků z podnikatelského inkubátoru Jihomoravského inovačního centra.

Meduse dnes zdaleka není pouze designová dýmka z ručně foukaného skla. Je to široká platforma, která posunula shisha kulturu o několik světelných let dopředu a udělala z Meduse globálního pětihvězdičkového ambasadora vysoké shisha kultury.

 

* Dýmky z ručně foukaného skla

* Ovoce, bylinky a koření přidávané do skleněného srdce dýmky ovlivňují chuť a zážitek

* Shisha spommeliéři

* Sisha koktejly, mocktajly a long drinky

* VIP party stany

* Unikátní vlastní tabák

* Koncept Meduse lounge

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SALON 4 – zakázkové krejčovství http://www.salon4.cz/

 

Spolumajitelé: Šárka Zoufalá a Filip Vaculík (bude mluvit hlavně Filip)

 

Každého člověka vnímáme jako originální součást společnosti. Je specifický, s různými tvary a rozměry, který v propojení s ostatními lidmi vytváří jedinečný celek. My jsme tu pro Vás, protože respektujeme individualitu člověka, a přitom ctíme propojení. Pomůžeme Vám vytvořit takové oblečení na míru, ve kterém se budete cítit přirozeně a sami sebou. Pokud nás přijmete jako svého partnera, můžeme Vás provést světem módy, ať už je to vaše srdeční záležitost, či jen nezbytná nutnost v každodenním životě. Jsme připraveni Vám přátelsky naslouchat a žít s Vámi vaše potřeby v odívání.

„PRO NÁS NENÍ DŮLEŽITÉ, JAK VYPADÁTE, ALE CO ŽIJETE.“

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VAVAVOOM – parfumerie https://www.vava-voom.cz/

 

Majitelka: Lucie Levenson

 

V čem jsme jiní? Nabízíme zákazníkům opravdu jiné parfémy, jiné vůně, originální. Troufám si říct, že se vám nestane, že s našimi parfémy budete vonět, jako kdokoli jiný na akci či večírku, kam zavítáte.

„Zastupujeme značky, které se ve výrobě vrací k tradičním postupům, například značka Jul et Mad Paris opravdu obnovuje pravou tradiční řemeslnou výrobu parfémů ve Francii nebo italská značka Nobile 1942. Je důležité, že každý z těchto parfémů má svého parfuméra, často vzděláním chemika, který věnoval měsíce vývoji parfému a skladbě ingrediencí.“

„Od mala jsem intenzivně vnímala vůně. Velký zlom byl, když jsem na střední škole dostala od sestry Dolce Vitu… Rozhodující byl pobyt ve Florencii, kde jsem studovala. Tam jsem nacházela originální vůně a značky, které u nás nikdo neznal. Po škole jsme navíc s manželem hodně cestovali, a to už jsem cíleně hledala další vůně a značky. Výsledkem je parfumerie VAVAVOOM, kde nabízíme zákazníkům ve světě kvalitní, prověřené, ale u nás stále nedostupné značky. Produkce těchto značek, je kvůli vysoce kvalitním ingrediencím omezená.“

 

 

 

 

ALICE BOCHŇÁKOVÁ – podvodní fotografie http://www.alicedigiart.com/

 

Alice Bochňáková

 

Alice je členkou AF ČR (Asociace Profesionálních Fotografů ČR). V roce 2010 byla jako jedna z mála v České republice oceněna Federací Evropských Profesionálních Fotografů prestižním titulem QEP (Qualified European Photographer).

Velká část Aliciny fotografické tvorby se zaměřuje na podvodní fotografii. A i když pracuje s promyšlenými tématickými scenériemi, základním pilířem je vždy zachování maximální přirozenosti fotografovaných osob a zpracování nosné myšlenky v nevšedním prostředí. Klade velký důraz na celkový emocionální dojem a zároveň na opravdovost všeho, co se nachází pod vodní hladinou. Vše je reálné. Nic není montáž.

Kromě podvodní fotografie se Alice specializuje také na dětské portréty, portréty dospělých, rodinnou fotografii, svatební a business fotografii. Realizuje také dokumentární fotografii (především film, divadlo), ale i produktovou a reklamní fotografii.

 

K vystavené šermířské sérii:

„Vytvořením této série jsem si splnila svůj dlouholetý sen, tedy vytvoření boje pod vodou. Pomohlo tomu také náhodné setkání s našimi předními kaskadéry a rovněž zhlédnutí filmu Bitva u Thermopyl. Velice mě zaujal svým výtvarným pojetím. Byl mi motivací pro vytvoření mé šermířské ideje. S tím rozdílem, že jsem mezi bojovníky chtěla mít jako kontrast jejich síly éterickou, jemnou, křehkou, nevinnou bytost. Tou se stala má v té době devítiletá dcera, která se té role velice ráda zhostila.“ Alice má vlastní bazén, kde probíhá stylizované focení, vše si obvykle zařizuje sama, podvodní scenérii, pozadí, modely, líčení, oblečení, potápění a samozřejmě focení… občas potřebuje pod vodou asistenty / potápěče na svícení a „hlídání“. Je to dřina 😊

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VESPERA DESIGN – designový nábytek http://www.vespera.cz/designeri/

 

Majitel: Robert Hybský

 

Výrobci čalouněného nábytku na zakázku. Značka těží z mnohaleté tradice čalounické výroby v Rousínově.

Showroom v Brně v areálu H-PARK (vedle Auto Cardion) a v létě budou otevírat nové prodejní prostory v Praze.

Na všechny čalounické výrobky poskytují záruku 5 let.

Držitelé značky Česká kvalita – Nábytek a dalších ocenění a certifikátů.

 

* Asociace českých nábytkářů – Nábytek roku 2015

* Asociace českých nábytkářů – Nábytek roku 2015

* Asociace českých nábytkářů – Nábytek roku 2015

* Grand Prix Mobitex – 1. místo v kategorii Progresivní technologie

* Mimořádné ocenění časopisu Architekt za vývoj a inovaci

 

Filozofie značky Vespera je postavená na vysoké přizpůsobivosti výrobku požadavkům zákazníka za pomoci architekta. Schopnost měnit tvar područek, přizpůsobit výrobek rozměrově, v rámci povrchu kombinovat různé materiály, provádět úpravy podnoží a dosáhnout originálního řešení, které uspokojí i nejnáročnější zákazníky.

Člen Czech Deko teamu, zakázková výroba čalouněného nábytku vyšší třídy podle individuálních potřeb a přání zákazníka, vždy ve spolupráci s architektem či designérem – Bořek Šípek, Jiří Pelcl, Martin Surman, David Crla, Jan Padrnos, Vladimír Žák aj.

 

 

 

 

 

 

 

 

CASA DEL GUSTO – catering https://cs-cz.facebook.com/casadelgusto.brno/

 

Majitel: Massimo Taglioretti

 

Restaurace a ochod s italskými delikatesami Casa del Gusto (vína, sýry, uzeniny, těstoviny atd.)

Ital žijící v ČR cca 6 let, italské speciality budou dovezeny a připraveny speciálně pro náš večer.

Massimo opravdu nakupuje každý týden čerstvé itals

Podobné příspěvky

15. září – 11. říjen 2015, Galerie kritiků, Palác Adria, Praha

Redakce

Mikuláš s andělem a čerty budou na Staroměstském náměstí letos farmařit

Šebík

Zážitky z karantény Haliny Pawlowské

Jaroslav Hauer