Zpravodajství z Prahy, pozvánky na kulturní a sportovní akce
Auto-Moto

Fleetová spolupráce s distributorem pošty přinesla značce Peugeot dalších téměř 300 registrovaných Boxerů

Peugeot pošta

Už v roce 2013 si státní společnost zabývající se distribucí pošty v ČR vybrala prostřednictvím leasingu značku Peugeot jakožto svého dodavatele převážně lehkých užitkových vozů. Na první zakázku čítající 400 užitkových dodávek navázaly další, přičemž se vždy jednalo o objednávky v řádu stovek kusů. Celkově za 8 let odebral tento nejvýznamnější klient značky Peugeot v ČR přes 4 000 vozů, a stal se tak největším odběratelem značky v regionu střední a východní Evropy.

Dlouholetá fleetová spolupráce s distributorem pošty přinesla značce Peugeot dalších téměř 300 registrovaných Boxerů

Peugeot poštaTaké v letošním roce distributor pošty a leasingové společnosti se značkou Peugeot uzavřely obchodní dohodu, a i tentokrát se stejně jako v minulých letech jedná pro český import Peugeotu o největší fleetovou zakázku roku. I přes extrémní výrobní omezení se letos podařilo registrovat 295 vozů Peugeot Boxer, které budou sloužit k distribuci pošty v Česku. Polovina z odebraných vozů byla pořízena formou operativního leasingu zajišťovaného společností ALD, druhou polovinu pak klient odebral formou finančního leasingu prostřednictvím společnosti ČSOB.

Fleetová spolupráce mezi oběma partnery má již teď předpoklady do budoucna, protože značka Peugeot se se svými populárními užitkovými modely v současné době účastní dalších tendrů s otevřeným potenciálem na stovky kusů poštovních vozů pro rok 2022.

Peugeot pošta„Jsem nesmírně rád, že se nám opět letos i přes krizové situace postihující dodavatelsko-odběratelské řetězce v různých odvětvích a v celém světě podařilo zakázku takřka 300 vozů realizovat. Pokračující dlouholetá spolupráce s distributorem tisku svědčí o nejlepším poměru cena-výkon na trhu, jakožto i o kvalitě a dostupnosti servisní sítě, což jsou aspekty, kterými jsme schopni uspokojit i ty nejnáročnější požadavky naší fleetové klientely,“ prohlásil Lukáš Hošek, vedoucí fleetového prodeje.

Peugeot

Peugeot je globální kreativní špičková nespecializovaná značka. Mezi její hlavní hodnoty patří dokonalost, perfektní vzhled a emoce.  Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve více než 160 zemích světa, v roce 2020 prodala téměř 1 200 000 vozů. Poté, co oslavila 210. výročí, představuje v roce 2021 novou identitu s logem, který podtrhuje její osobitost a nadčasovost. Vedle kompletní řady elektrifikovaných osobních a užitkových vozů vyvinul Peugeot nový koncept Neo Performance. První v této nové řadě efektivních a vysoce výkonných vozidel je 508 Peugeot Sport Engineered.
        
Radka Matthey 

Podobné příspěvky

CITROËN SPACETOURER je elegantní dobrodruh na daleké cesty nebo i business

Afri

Toyota Mirai ujela 1360 km na jednu nádrž

Afri

Černocká, Vydra a Toužimský vyzkoušeli Discovery Sport

Šebík