Zpravodajství z Prahy, pozvánky na kulturní a sportovní akce
Auto-Moto

Toyota patří opět mezi nejvyhledávanější automobilovou značku

Toyota

Japonská automobilka Toyota byla v roce 2022 opět nejvyhledávanější značkou automobilů na internetu. Obhájila tak svou pozici z let 2021 a 2020. Nejvyhledávanější byla v 69 zemích z 155, což představuje 44,5 procent všech vyhledávání. To znamená zhruba desetiprocentní nárůst oproti předchozímu roku.

Druhé nejvyhledávanější je celosvětově na internetu BMW a třetí skončil Mercedes. Německé automobilky se přitom drží na stupních vítězů od roku 2018, kdy společnost Compare the Market začala analyzovat trendy vyhledávání na Google.

Zatímco BMW zvýšilo počet zemí, kde byla nejvyhledávanější automobilovou značkou, z 29 na 36, Mercedes zaznamenal pokles z 23 zemí na deset.

Za úspěchem Toyoty na čele žebříčku stojí mimo jiné její spolehlivost. Za loňský rok byla jako nejspolehlivější značka označena spotřebitelskou neziskovou organizací Consumer Reports.

Toyota loni také uvedla na trh nebo modernizovala 15 různých modelů aut. Zároveň se nezaměřuje jen na elektromobily. Do budoucna plánuje poskytování různých pohonných jednotek včetně spalovacích motorů.

Vladimír Michna

Podobné příspěvky

Pátá generace Lexusu RX na českém trhu

Afri

Jak správně řídit vozy 4×4 a offroady

Afri

Mistrem světa v MotoGP se stal Jorge Lorenzo

Afri