Zpravodajství z Prahy, pozvánky na kulturní a sportovní akce
Auto-Moto

Výrobní linky závodu v Sochaux opouští miliontý Peugeot 3008

Peugeot 3008

Peugeot 3008, jeden z nejprodávanějších vozů značky, překonává pět let po svém uvedení na trh hranici milionu vyrobených kusů. Vůz s pořadovým číslem 1 000 000 je vybaven plug-in hybridním pohonem.

Peugeot 3008 lze jednoznačně považovat za mimořádně úspěšný model. Vyrábí se v Evropě a v Číně a všude po světě se setkává s přízní zákazníků i odborné veřejnosti. Získal už 76 ocenění v různých zemích, včetně nejprestižnějšího titulu Car of the Year v roce 2017.

Ve Francii je Peugeot 3008 lídrem ve svém segmentu od prvního měsíce svého uvedení na trh. V Evropě si v roce 2021 drží druhé místo v segmentu SUV. Silnou pozici zaujal také v jižní Evropě, kde je jedničkou v Portugalsku a dvojkou v Itálii a Španělsku. V České republice je letos po modelu 2008 druhým nejprodávanějším osobním vozem značky Peugeot.

65 % prodejů vozu Peugeot 3008 připadá na Evropu. Mezi hlavní mimoevropské trhy patří Turecko, Izrael, Japonsko a Egypt. Více než 80 % prodejů vozu Peugeot 3008 tvoří verze s automatickou převodovkou a téměř 38 % připadá na vyšší segmenty, což dokonale ilustruje posun značky Peugeot směrem k vyšším kategoriím produktů.

PEUGEOT_PR_NEWLOGO_LIFESTYLEPeugeot 3008 nabízí nejnovější generaci asistenčních systémů řízení a také Peugeot i-Cockpit® s novým přístrojovým panelem a desetipalcovým dotykovým displejem s vysokým rozlišením. Vozidlo je dokonalým ztělesněním koncepce „Power of choice“, neboť nabízí plug-in hybridní verze, pohon dvou nebo čtyř kol a spalovací motory, které kombinují potěšení z jízdy a úspornost.

Peugeot 3008 si získal zákazníky díky svým dynamickým vlastnostem a výraznému modernímu designu exteriéru. Interiér s místem řidiče i-Cockpit® spojuje technologickou vyspělost a útulnou atmosféru. V interiéru vozu Peugeot 3008 nacházejí zákazníci pocit komfortu a bezpečí, což významně přispívá k tomu, že v hodnocení zákaznické spokojenosti dosahuje Peugeot 3008 jednu z nejvyšších úrovní v Evropě.

Peugeot

Peugeot je globální kreativní špičková nespecializovaná značka. Mezi její hlavní hodnoty patří dokonalost, perfektní vzhled a emoce.  Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve více než 160 zemích světa, v roce 2020 prodala téměř 1 200 000 vozů. Poté, co oslavila 210. výročí, představuje v roce 2021 novou identitu s logem, který podtrhuje její osobitost a nadčasovost. Vedle kompletní řady elektrifikovaných osobních a užitkových vozů vyvinul Peugeot nový koncept Neo Performance. První v této nové řadě efektivních a vysoce výkonných vozidel je 508 Peugeot Sport Engineered.

 Radka Matthey 

Podobné příspěvky

SUV za hubičku

Redakce

Jedinečná příležitost připravit se na zvládání krizových situací

Redakce

Toyota Mirai Jezdí i v mínus 30 a čistí vzduch

Redakce