Autotržiště Carvago nabízí pomoc českým dealerům a umožňuje jim vstup do online tržiště, kde prodej a předání vozu probíhá zcela bezkontaktně včetně uzavření smlouvy a VOP, financování, pojištění a doručení vozu až ke dveřím domu. V době dalších vládních opatření a uzavření kamenných prodejen nabízí online kanál jediný způsob, jak v České republice prodávat koncovým zákazníkům zánovní a ojetá auta.
Do programu se během prvních dní zapojilo ke stovce autorizovaných dealerství Volkswagen, Škoda, Peugeot, Volvo, Toyota a další, mezi kterými jsou například Federal Cars nebo Olfin. Carvago je jediná platforma na českém trhu, která umožňuje 100% online prodej jak obchodním partnerům tak i koncovým zákazníkům.
“Prodej ojetých aut se s druhou vlnou koronakrize opět zcela zastavil a ztráty jsou naprosto fatální. Od začátku lock-downu se k předchozím 35 miliardám ztráta prohlubuje o zhruba 320 milionů denně.” uvádí Jakub Šulta, CEO Carvago, a dodává: “Rozhodli jsme se proto podpořit naše významné partnery – autorizovaná dealerství – a otevíráme jim naši platformu. Aktuálně totiž jako jediní na trhu nabízíme koncept prodeje automobilů 100% online, kdy zákazník nepřijde do fyzického styku s prodejcem. Veškeré úkony, jako je výběr vozu, jeho prověření, uzavření smlouvy a VOP, financování, pojištění a přepis proběhne kompletně online, se všemi výhodami, které tento prodejní kanál nabízí, tedy včetně možnosti vrátit vůz do 14 dnů.”
Ucelený koncept online prodeje Carvago.com se koncovým zákazníkům otevřel na začátku října a již za první měsíc přesáhl počet poptávaných vozů hranici 500. “Už dnes víme, že tento rok dosáhneme obratu přes 600 milionů korun. Vzhledem k aktuální situaci a nové spolupráci s dealery očekáváme ještě větší nápor zákazníků, což je pro nás mimořádně motivační, jelikož tak raketový start jsme po pár dnech od zahájení prodeje koncovým zákazníkům nečekali. Nicméně za sebou máme přes 1 rok testování, pilotní fázi z období první vlny koronakrize a zázemí skvělého týmu. Do pěti let bychom chtěli dosáhnout obratu miliardy eur a prodeje 150 000 aut ročně napříč celou Evropou,” doplňuje Šulta.
Vstup do online tržiště umožňuje Carvago všem autorizovaným dealerům nových i ojetých vozů a vítá i další partnery, kteří by se chtěli do programu zapojit.
Kontaktní osobou je marketingový ředitel Petr Dušek (petr.dusek@carvago.com).
Jan Pohorský