Zpravodajství z Prahy, pozvánky na kulturní a sportovní akce
Cestování

„Chorvatsko – zimní říše divů“

Zahreb

Chorvatské turistické sdružení spustilo novou zimní propagační kampaň „Chorvatsko – zimní říše divů“, která poběží do 10. ledna napříč klíčovými trhy, tedy trhy Německa, Slovinska, Rakouska, Polska, České republiky, Slovenska, Maďarska, Itálie, Nizozemska, Francie, Velké Británie, Belgie, Švédska a Norska. Kampaň poběží na sociálních sítích včetně Facebooku, Instagramu, Twitteru, TikToku a Pinterestu s použitím značek #CroatiaWinterWonderland a #MagicalCroatia. Hlavním cílem kampaně je udržet viditelnost Chorvatska zdůrazněním zimních krás chorvatských destinací, ale také specifických turistických produktů, jako je eno-gastronomie, kultura, příroda a wellness.

Chorvatské turistické sdružení spustilo novou zimní kampaň

 „Chorvatsko – zimní říše divů“

banner-chorvatsko“Propagační kampaně, které jsme letos realizovali, představily naši zemi jako vysoce kvalitní, bezpečnou a dobře připravenou destinaci. Že jsme v tom byli velmi úspěšní, potvrdila Evropská komise pro cestovní ruch (ETC), která zdůraznila, že Chorvatské turistické sdružení bylo nejaktivnější evropskou organizací cestovního ruchu na portálu a sociálních sítích Visit Europe během podzimní kampaně a jako taková byla velkým příkladem pro organizace cestovního ruchu v jiných zemích. Do konce letošního roku očekáváme další nárůst cestovního ruchu, chorvatské destinace připravily zajímavou adventní nabídku, na kterou v rámci této zimní kampaně upozorníme,“ uvedl ředitel Chorvatského turistického sdružení Kristjan Staničić s tím, že součástí kampaně budou tradiční recepty, zvyky a tradice, jak vyrobit perníková srdce a také nejlepší lokace pro zimní fotografie.

Dodejme, že v rámci této kampaně bude označení #MagicalCroatia přizpůsobeno destinacím, které budou zahrnuty do propagačních aktivit, takže destinace a fanoušci jsou vyzýváni k používání značek jako #MagicalZagreb, #MagicalOpatija, #MagicalSplit atd. Součástí kampaně je také soutěž o ceny, která bude probíhat na vybraných trzích a v rámci které budou oceněny nejlepší fotografie zimních krás chorvatských destinací a lokalit a nejlepší odpovědi fanoušků na otázky na sociálních sítích.

S cílem dosáhnout co nejlepších výsledků je v rámci kampaně, pokud to epidemiologické podmínky v Chorvatsku a na klíčových trzích dovolí, naplánován výlet pro mezinárodní influencery, kteří navštíví zimní říši divů na ostrově Rab, prozkoumají Národní park Plitvická jezera pod bílou pokrývkou a zažijí vánoční atmosféru Záhřebu, Dubrovníku a dalších měst.

Informace o předpisech a možnostech vstupu, jakož i informace o tom, jak bezpečně a zodpovědně cestovat do a v Chorvatsku, pravidelně aktualizuje Chorvatské národní turistické sdružení na webových stránkách:  https://croatia.hr/cs-CZ/koronavirus-2019-ncov-otazky-a-odpovedi

Více informací na: https://croatia.hr/cs-CZ  a  https://www.safestayincroatia.hr/cz

Luděk Hladiš

Podobné příspěvky

ACK ČR žádá o nezávislý audit semaforu 

Afri

Pavlov, místo políbené sluncem

Afri

V Bílých Karpatech turistům otevírají staleté sušírny

Afri