Letecká společnost Emirates, největší mezinárodní aerolinka na světě, přepravila letos v létě více než 10 milionů pasažérů na téměř 35 000 letech do 130 destinací.
Společnost silný návrat poptávky během léta očekávala, proto také úzce spolupracovala se svými letištními partnery, aby zajistila hladký provoz podle letového řádu, minimalizovala narušování cestovních plánů a dopravila zákazníky na jejich dovolenou, za přáteli či rodinou po celém světě.
Během letních měsíců byl do provozu povolán také ikonický letoun Emirates A380, největší komerční letadlo na světě, které uspokojovalo poptávku zákazníků ve více než třiceti městech v letecké síti společnosti.
Díky úzké koordinaci a nasazení dalších zdrojů v rámci celého letištního ekosystému se podařilo společnosti zajistit hladký provoz na Mezinárodním letišti v Dubaji, které patří k nejrušnějším na světě. Díky investicím společnosti do služeb a digitálních iniciativ se navíc zkrátila doba čekání na letišti, i průběh odbavení.
Během letních měsíců:
- Bylo odbaveno více než 3,8 milionů cestujících v rámci celé sítě Emirates on-line prostřednictvím webových stránek emirates.com a aplikace Emirates App.
- Využilo přes 500 tisíc cestujících samoobslužné odbavovací kiosky a 38 zařízení pro odbavení zavazadel na dubajském Terminálu 3.
- Více než 11 tisíc cestujících využilo službu odbavení z pohodlí domova, kterou společnost nabízí a která je určena cestujícím First Class s odletem z Dubaje. Díky této bezplatné službě tak mohou přeskočit odbavovací frontu na letišti a pokračovat rovnou k imigrační kontrole.
Tereza Procházková