Vzbudit touhu cestovat a přepnout do letového režimu chce Letiště Praha kreativní kampaní s hlavní komunikací přímých dálkových linek do Soulu, New Yorku a na Tchaj-wan. Nová kampaň se objeví i na německém trhu.
Letiště Praha představuje kampaň na podporu cestování, míří i na německý trh
Letiště Praha podpoří také nové linky, které z Prahy v průběhu roku 2023 zahajují provoz a míří do turisticky oblíbených destinací. Je mezi nimi například Rhodos, Bilbao, Gdaňsk, Sevilla, nebo Reykjavík. Zároveň cestující budou moci v průběhu celé sezóny opět soutěžit o letenky s dopravci, stačí sledovat sociální sítě Letiště Praha.
Kreativní kampaň se objeví mimo online prostor také v silné rádiové komunikaci. Doplní ji také microsite se základními informacemi o vybraných destinacích a možnostech přímého leteckého spojení www.zazitkyuzcekaji.cz. „Kampaň nově bude také v německé mutaci, kde se budeme zaměřovat na obyvatele Saska a okolí Drážďan, pro které je Letiště Praha v mnoha případech svojí blízkostí, dostupností, počtem destinací i rozsahem služeb nejlepší variantou,“ uzavírá Musilová.
Klára Divíšková