Zpravodajství z Prahy, pozvánky na kulturní a sportovní akce
Zajímavosti

Grébovka na 1. máje praskala ve švech. Na DERMACOL LOVE DAY přišlo přes 10 000 návštěvníků

Na Prvního máje se pražská Grébovka již podruhé proměnila v romantické kulisy oslav sedmých narozenin kanálu Prima LOVE a nabídla pestrou škálu aktivit pro celou rodinu. DERMACOL LOVE DAY – den plný hýčkání, lásky, krásy a zábavy přilákal do pražského parku přes 10 000 návštěvníků. Ti si nenechali ujít nejrůznější zkrášlovací a relaxační procedury, aktivity s dětmi ani vystoupení slovenské kapely NO NAME a koncert Michaela Foreta a jeho kapely ForetGump. Akci i letos uspořádala primácká agentura Solootions.

Druhý ročník DERMACOL LOVE DAY přinesl výrazné rozšíření areálu i aktivit pro ženy, muže a děti. Narůstající tendence počtu návštěvníků je pro nás pozitivní zprávou a zpětnou vazbou, že prvomájové tradice by se měly dodržovat. Proto věříme, že i příští rok se, nejen s diváky Prima LOVE, v pražské Grébovce znovu setkáme a užijeme si společně příjemně strávený den v duchu lásky, krásy a zábavy,“ uvádí Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima, který je zároveň zodpovědný za agenturu Solootions.

photo: Lukas Neasi

DERMACOL LOVE DAY byl věnovaný především ženám, které se opět mohly cítit hýčkané a milované. Letos se ale i výrazně zaměřil na muže, kterým společnost Dermacol na akci představila také novou pánskou řadu. „I letos jsme pro dámy připravili líčení naší neslíbatelnou rtěnkou 16H Lip Colour a lakování nehtů v průběhu celé akce. Horkou novinkou je kosmetika pro muže Men Agent, která rozšiřuje portfolio našich výrobků. Tváří kampaně pro tuto novou řadu je slovenská hudební skupina NO NAME a český moderátor a herec David Gránský, kteří představení nových výrobků propojili se speciálním hudebním vystoupením. Návštěvníci si to opravdu užívali,“ dodává s úsměvem Věra Komárová, ředitelka společnosti Dermacol.

Celým dnem provázeli moderátoři Eva Perkausová a David Gránský. Speciálně dámy si mohly vychutnat hned tři módní přehlídky a vystoupení Dream Men Show, účastnily se workshopů a samozřejmě nesmělo chybět ani líbání pod rozkvetlým stromem. Připraveno bylo i kreativní tvoření s časopisem Kreativ. Malí i velcí si pak mohli zacvičit s časopisem Kondice nebo si dopřát vlasový styling v GLANC Chill out zóně. Pánové zase mohli ochutnávat nejrůznější nápoje nebo využít služeb Adams Barbershop. Na místě byla také zóna se zajíčky Playboy a prezentací lechtivých novinek.

Pro děti byla přichystána My Little Pony dětská zóna společnosti Hasbro, kde děti doslova řádily celý den. „Na akci DERMACOL LOVE DAY jsme měli možnost dětem i rodičům představit svět My Little Pony díky řadě aktivit a workshopů. Děti si za pomoci svých rodičů mohli vytvořit vlastní pony doplňky jako třeba roh jednorožce nebo křídla“, doplňuje k programu Barbora Dudková, brand manažerka značky My Little Pony. Dětská zóna ale nabídla také aktivity s Primáčkem, kde mohly děti v průběhu odpoledne dát gól fotbalistce a youtuberce Báře Votíkové. A aby si celý den mohly užít i maminky, ve stánku LIPA LEARNING se o ty nejmenší postarali lektoři z Baby Office.

Návštěvníci si mohli zakoupit také lístky do tomboly, díky které bylo vybráno přes 17 000 Kč. Tento výtěžek byl prostřednictvím nového projektu FTV Prima – Prima SVĚT předán Nadačnímu fondu Kolečko. Výtěžek z tomboly bude spolu s finančním příspěvkem 150 000 Kč od FTV Prima použit na koupi nového vybavení a zkrášlení prostředí čekárny a ambulancí dětského úrazového centra v Thomayerově nemocnici.

Foto FTV Prima

Podobné příspěvky

Rozhovor s uskupením The Macula – českými průkopníky videomappingu

Redakce

STRANA BOS – říká, že je na čase vzít svůj osud do vlastních rukou

Redakce

NOVÝ PEUGEOT e-EXPERT

Redakce