Tenisový šampion Novak Djoković – světová jednička v žebříčku ATP, vítěz French Open 2016 a ambasador značky Peugeot, se kterou sdílí stejné hodnoty, je hlavním protagonistou nové reklamní kampaně 508 Peugeot Sport Engineered. Kampaň odstartovala 30. května, v den zahájení letošního turnaje French Open. Plug-in hybridní 508 Peugeot Sport Engineered s pohonem všech kol a výkonem 360 k kombinuje vysoký výkon a nízké emise (46 g CO2/km)[1], což jsou vlastnosti, jež Novak Djoković, který se velmi zajímá o otázky životního prostředí, oceňuje. Dokonalost, perfektní vzhled a emoce, to jsou hodnoty značky Peugeot, jež sdílí i šampion Novak Djoković. Ten již figuruje 322 týdnů na prvním místě žebříčku ATP, což je historický rekord a tato série stále nekončí.
Novak Djoković hlavním protagonistou nové reklamní kampaně 508 Peugeot Sport Engineered
„Neo-Performance představují u značky Peugeot zodpovědné sportovní vozy. Jsou dokonalým spojením sportovního charakteru a elektrifikované technologie s nízkými emisemi CO2. Novak Djoković jako přední světový tenista, pro kterého je velmi důležitá otázka ochrany životního prostředí, je ideálním ambasadorem našeho nového vozu 508 Peugeot Sport Engineered. Odráží se to i v naší nové reklamní kampani, jejímiž klíčovým sdělením je kombinace vysokého výkonu s ekologickou odpovědností,“ prohlásila Linda Jackson, generální ředitelka značky Peugeot.
Reklamní kampaň spojující Novaka Djokoviće a 508 Peugeot Sport Engineered byla představena 30. května při zahájení turnaje French Open.
Radka Matthey
PEUGEOT