Zpravodajství z Prahy, pozvánky na kulturní a sportovní akce
Auto-Moto Zajímavosti

Obchodní výsledky Peugeot 2020

Peugeot

I když prodejní aktivity automobilového průmyslu zaznamenaly na trzích pokles, značka Peugeot si dokázala díky svým pevným základům udržet výkonnost.

PeugeotZnačka Peugeot v uplynulém roce potvrdila svou vynikající dynamiku:

 neustále rostoucí portfolio objednávek,

  • u 5 obchodních regionů ze 6 se zvýšil podíl na trhu,
  • 25 zemí pokořilo rekord z hlediska objemu nebo podílu na trhu,
  • zachování strategického cíle přesunu k vyšším kategoriím produktů  a rozvoj elektrifikace.

 Výsledky značky Peugeot podrobně

 Portfolio objednávek oproti roku 2019 vzrostlo o 15 %;

  • Pět obchodních regionů ze šesti zvýšilo svůj podíl na trhu: Evropa: + 0,1 procentního bodu (p.b.), Střední východ a Afrika: + 0,6 p.b., Eurasie: + 0,1 p.b., Indie a Tichomoří: + 0,1 p.b. a Latinská Amerika + 0,1 p.b;
  • 25 zemí pokořilo rekord z hlediska objemu nebo podílu na trhu;
  • 5 vozů značky Peugeot stojí na pomyslných stupních vítězů nejprodávanějších automobilů v Evropě: 208, 2008, 3008, Rifter a Partner;
  • Řada SUV se řadí na 2. místo v Evropě;
  • Úspěšný přechod k vyšším kategoriím produktů, s třetinou vozů na 3. a 4. úrovni výbavy, což představuje růst o 8,5 % oproti roku 2019;
  • Řada elektromobilů je úspěšná, v elektrifikované verzi se v Evropě prodává každý desátý vůz;

Ohlédnutí za rokem 2020 

  • Peugeot Sport se připojil ke sportovnímu programu WEC (World Endurance Championship) a představil model 508 Peugeot Sport Engineered, který bude uveden na trh v roce 2021;
  • Peugeot 208 zaznamenal v mnoha zemích velký úspěch, v Evropě zaujímá ve svém segmentu druhé místo a ve Francii první místo. V březnu 2020 získal ocenění Auto roku 2020 (Car of the Year) a posbíral 26 různých ocenění po celém světě;
  • Lehké užitkové vozy v elektrických verzích e-Boxer a e-Expert se představily v říjnu 2020, na konci roku pak e-Expert obdržel ocenění International Van of the Year 2021 (Dodávka roku 2021);
  • Na latinskoamerický trh byl v listopadu 2020 uveden nový pick-up Peugeot Landtrek, přičemž tento segment celosvětově představuje více než 2,5 milionu prodaných vozů za rok;
  • Na konci roku 2020 byly představeny facelifty modelů Peugeot 3008 a 5008, které se na evropských trzích objeví počátkem roku 2021;
  • V dubnu 2020 byl s velmi slibnými výsledky zahájen on-line prodej ve Velké Británii a ve Francii. Do konce dubna 2021 se tato forma prodeje rozšíří do Německa, Španělska, Itálie, Nizozemska, Belgie, Portugalska a Rakouska.

Logo-Peugeot-LEVJsme nesmírně hrdí na výsledky naší elektrifikované nabídky, která se u zákazníků setkala s velkým úspěchem. Tento výkon je výsledkem našich strategických rozhodnutí a úsilí našich týmů v tomto obzvláště obtížném období. V roce 2021 nás čeká mnoho důležitých výzev. Rok začne spuštěním prodeje vozu 508 Peugeot Sport Engineered v prvním pololetí. Tento model dosahuje rekordních výkonů, jeho emise CO2 činí pouhých na 46 gramů.“

 Jean-Philippe Imparato, generální ředitel Peugeot

Radka Matthey
Public Relations

Podobné příspěvky

Skupina Stellantis v italském Termoli přebuduje nový závod na výrobu baterií

Redakce

Kultovní Toyota Hilux je tu poprvé s hybridním motorem

Redakce

Anketu Motocykl roku vyhrála HONDA Forza 350

Redakce