Zpravodajství z Prahy, pozvánky na kulturní a sportovní akce
Zajímavosti

Recenze: Obraz od Saal Digital

Dnes jsme si pro Vás připravili recenzi na obraz od firmy Saal Digital. Dozvíte se, jak kvalitní obraz je, rychlost dodání i způsoby objednávky.

V dnešní době se poměrně ve velkém rozjel trend obrazů s vlastním potiskem. Většina lidí, co si takové obrazy objednává, si chce natisknout svojí fotografii, ať už s rodinou, domácím mazlíčkem či třeba s krajinou. Pro mě byla jasná volba město Berlín, a jelikož se obraz s Berlínem nedá v obchodech s doplňky do bytu sehnat, rozhodla jsem se, že si obraz “vyrobím sama”. Ze Saal Digital jsem byla nadšená hned od začátku, jelikož nejsem velký počítačový guru a většině programům nerozumím. Průvodce, který má tato firma na svých stránkách je opravdu jednoduchý, zvládne to snad i začátečník na počítači. Průvodce se Vás na vše ptá a pokud vložíte fotografii ve špatném formátu, která by na obrazu nepůsobila hezky, hned Vás na to průvodce firmy Saal Digital upozorní. Vybrat si můžete hned z několika materiálů, já si vybrala klasické plátno.
obraz-od-saal-digital (2)
Obraz jsem si teda vybrala a odeslala objednávku. Teď zbývalo jen čekat a opravdu jsem čekala, že obraz bude putovat déle, jelikož se výrobky vyrábí v Německu. Jakým překvapením bylo, když mi zhruba po týdnu volal kurýr, že převzal objednávku z Německa a že mi ji veze domů. Pokud tedy obraz chcete věnovat jako dárek a už Vám hoří termín narozenin či jiného jubilea, nemusíte se strachovat, že by Vám výrobek od Saal Digital došel až za měsíc.

obraz-od-saal-digital (1) obraz-od-saal-digital (4)

Teď však ke kvalitě. Velmi jsem ocenila, když obraz přišel řádně zabalen tak, aby se opravdu při přepravě nemohlo nic stát. Když jsem obraz rozbalila, vykouklo na mě krásně čistě zpracovaná fotka Berlína na kvalitním pevném a pružném plátně. V barvách, v jakých původní fotka byla, nic se nezměnilo, jen to, že fotka byla zvětšená a na plátně, přesně tak jak jsem si přála. K obrazu jsem dostala také 4 dřívka, u kterých se přiznám, že jsem doposud nepřišla na to, k čemu slouží, ale podle návodu jsem je do obrazu přichytila (zřejmě nějaký účel mít budou (-: ). Pokud tedy váháte, ke komu se obrátit, aby Vám vytvořil obraz, mohu doporučit Saal Digital. Bála jsem se, že tuto firmu budu v recenzích hanit, protože jsem opravdu neočekávala takovou kvalitu, ale opak byl pravdou. Důležité je však zmínit, že velmi záleží na kvalitě Vaší fotografie!
obraz-od-saal-digital (5)
Pokud Vás firma Saal Digital zaujala, můžete si jejich nabídku prohlédnout na www.saal-digital.cz

Podobné příspěvky