Zpravodajství z Prahy, pozvánky na kulturní a sportovní akce
Auto-Moto Zajímavosti

Světový lídr v oblasti udržitelné mobility

Stellantis

Stellantis: světový lídr v oblasti udržitelné mobility

  • Společnost disponující pružností, kreativitou a efektivností – předpoklady, které jsou potřebné k využití příležitostí nové éry udržitelné mobility.
  • Schopnost nabídnout inovativní řešení přispívající ke změně mobility v celé společnosti.
  • Bohaté dědictví prestižních a ikonických automobilových značek poskytujících inovativní řešení.
  • Na konci roku 2021 bude Stellantis disponovat nabídkou 39 elektrifikovaných vozidel, což společnosti zajistí posílení obchodní dynamiky na mezinárodních trzích.
  • Skupina s obrovským rozsahem působení a dobře zavedenými obchodními pozicemi v Evropě a v Severní a Latinské Americe.
  • Stabilní finanční rozvaha.
  • Roční synergie odhadované na více než 5 miliard EUR.
  • Vyvážená struktura řízení navržená tak, aby vytvářela skutečnou přidanou hodnotu pro všechny zúčastněné strany.
  • Závazek 400 000 zaměstnanců skupiny překonat očekávání zákazníků a dosáhnout špičkové úrovně produktů.
  1. ledna 2021 oficiálně zahájila činnost skupina Stellantis NV [STLA] (dále „Stellantis“, společnost nebo skupina), světový lídr v nové éře udržitelné mobility. Cílem skupiny Stellantis je zajistit svobodu pohybu pomocí stylově výrazných, cenově dostupných a účinných produktů a řešení. Má nejlepší předpoklady chopit se všech příležitostí, které se v globálním odvětví, jež čelí rychlým a hlubokým změnám, naskytnou.

Stellantis je výsledkem spojení dvou skupin s pevnými a stálými ekonomickými základy. Jde o mezinárodní společnost se 400 000 talentovanými a zkušenými zaměstnanci s různorodou profesní minulostí, kteří jsou schopni navrhovat, vyvíjet, vyrábět, distribuovat a prodávat vozy a řešení mobility po celém světě.

logoJedenáctičlennému představenstvu předsedá John Elkann. Generálním ředitelem se stává Carlos Tavares, který povede jeden z nejzkušenějších a nejúspěšnějších manažerských týmů ve svém oboru. Hlavními přednostmi tohoto týmu jsou rozmanitost, zkušenosti a soutěživý duch. S takovou kombinací talentů usilujících o neúnavné zlepšování a inovace má Stellantis dobrou pozici k tomu, aby pokračoval v dynamice vytváření hodnot svých značek.

Stellantis je hrdý na svou 125letou historii, kterou vytvořily zakládající společnosti. Skupina má k dispozici komplexní portfolio prestižních značek, které kromě milionů spokojených klientů získaly i stupně vítězů v motorsportu. Tyto značky, založené vizionáři, kteří do nich vnesli své zaujetí a soutěžního ducha, pokrývají všechny segmenty trhu – luxusní a prémiové vozy, vozy velkosériové výroby, pickupy, SUV a lehké užitkové vozy, atd. Tyto značky jsou konkurenceschopné i v oblasti mobility, financování, servisu a poprodejních služeb.

logo PeugeotStellantis, který je již dobře zavedený v Evropě, Severní Americe a Latinské Americe, má také obrovský potenciál růstu na velkých trzích, jako je Čína, Afrika, Střední východ, Oceánie a Indie. Společnost, jejíž výroba probíhá ve více než 30 zemích světa, má prostředky k tomu, aby účinně naplňovala a překonávala očekávání zákazníků a zároveň nabízela vozy a služby vynikající kvality na více než 130 trzích.

Stellantis má od svého počátku velmi slibné vyhlídky. Jeho solidní provozní marže odrážejí jeho silné postavení v Severní Americe, Evropě a Latinské Americe. Společnost hodlá při investicích do inovativních řešení mobility pro své zákazníky stavět na své velikosti a úsporách z rozsahu a při plném fungování usiluje o dosažení synergií ve výši více než 5 miliard EUR ročně. Těchto předpokládaných synergií bude dosaženo prostřednictvím obezřetných strategií nákupů a investic, optimalizovaného využívání motorů a platforem, provádění špičkového výzkumu a vývoje a neustálé pozornosti věnované účinnosti průmyslové výroby a zařízení. Tyto synergie nejsou v žádném případě odhadovány na základě předpokladů uzavírání jakýchkoliv továren.

PeugeotOd prvního dne bude provozní efektivitu zajišťovat devět řídících výborů, které budou mít na starost výkonnost a strategii, plánování, obchodní regiony, výrobu, značky a design.

Stellantis bude schopen prostřednictvím své nabídky poskytovat udržitelná řešení mobility, která budou reflektovat vývoj potřeb zákazníků, zejména půjde o rozvoj elektrifikace, konektivity, autonomního řízení a carsharingu. Pokud jde o současný vývoj trhu s elektromobily, Stellantis má dobré postavení, neboť jeho nabídka již dnes zahrnuje 29 elektrifikovaných modelů, k nimž má do konce roku přibýt dalších 10 vozů.

Společnost je pevně odhodlána aktivně přispívat společenstvím, v nichž působí, a pracuje na dosažení dlouhodobého cíle uhlíkové neutrality u všech svých výrobků, montážních závodů a jednotlivých zařízení.

Peugeot: Radka Matthey

Citroën: Lenka Martinová

DS: Martina Bedrnová

Opel: Martin Hejral

 

 

 

Podobné příspěvky

ZAČÍNÁ AVENTURE CITROËN TERRA AMERICA

Afri

Zajímají vás novinky ze světa automobilismu? Sledujte Autosalon

Afri

Nový minibus Daily je tou správnou volbou pro rozvoj Vašeho podnikání

Afri