Zpravodajství z Prahy, pozvánky na kulturní a sportovní akce
Auto-Moto Zajímavosti

Světový lídr v oblasti udržitelné mobility

Stellantis

Stellantis: světový lídr v oblasti udržitelné mobility

  • Společnost disponující pružností, kreativitou a efektivností – předpoklady, které jsou potřebné k využití příležitostí nové éry udržitelné mobility.
  • Schopnost nabídnout inovativní řešení přispívající ke změně mobility v celé společnosti.
  • Bohaté dědictví prestižních a ikonických automobilových značek poskytujících inovativní řešení.
  • Na konci roku 2021 bude Stellantis disponovat nabídkou 39 elektrifikovaných vozidel, což společnosti zajistí posílení obchodní dynamiky na mezinárodních trzích.
  • Skupina s obrovským rozsahem působení a dobře zavedenými obchodními pozicemi v Evropě a v Severní a Latinské Americe.
  • Stabilní finanční rozvaha.
  • Roční synergie odhadované na více než 5 miliard EUR.
  • Vyvážená struktura řízení navržená tak, aby vytvářela skutečnou přidanou hodnotu pro všechny zúčastněné strany.
  • Závazek 400 000 zaměstnanců skupiny překonat očekávání zákazníků a dosáhnout špičkové úrovně produktů.
  1. ledna 2021 oficiálně zahájila činnost skupina Stellantis NV [STLA] (dále „Stellantis“, společnost nebo skupina), světový lídr v nové éře udržitelné mobility. Cílem skupiny Stellantis je zajistit svobodu pohybu pomocí stylově výrazných, cenově dostupných a účinných produktů a řešení. Má nejlepší předpoklady chopit se všech příležitostí, které se v globálním odvětví, jež čelí rychlým a hlubokým změnám, naskytnou.

Stellantis je výsledkem spojení dvou skupin s pevnými a stálými ekonomickými základy. Jde o mezinárodní společnost se 400 000 talentovanými a zkušenými zaměstnanci s různorodou profesní minulostí, kteří jsou schopni navrhovat, vyvíjet, vyrábět, distribuovat a prodávat vozy a řešení mobility po celém světě.

logoJedenáctičlennému představenstvu předsedá John Elkann. Generálním ředitelem se stává Carlos Tavares, který povede jeden z nejzkušenějších a nejúspěšnějších manažerských týmů ve svém oboru. Hlavními přednostmi tohoto týmu jsou rozmanitost, zkušenosti a soutěživý duch. S takovou kombinací talentů usilujících o neúnavné zlepšování a inovace má Stellantis dobrou pozici k tomu, aby pokračoval v dynamice vytváření hodnot svých značek.

Stellantis je hrdý na svou 125letou historii, kterou vytvořily zakládající společnosti. Skupina má k dispozici komplexní portfolio prestižních značek, které kromě milionů spokojených klientů získaly i stupně vítězů v motorsportu. Tyto značky, založené vizionáři, kteří do nich vnesli své zaujetí a soutěžního ducha, pokrývají všechny segmenty trhu – luxusní a prémiové vozy, vozy velkosériové výroby, pickupy, SUV a lehké užitkové vozy, atd. Tyto značky jsou konkurenceschopné i v oblasti mobility, financování, servisu a poprodejních služeb.

logo PeugeotStellantis, který je již dobře zavedený v Evropě, Severní Americe a Latinské Americe, má také obrovský potenciál růstu na velkých trzích, jako je Čína, Afrika, Střední východ, Oceánie a Indie. Společnost, jejíž výroba probíhá ve více než 30 zemích světa, má prostředky k tomu, aby účinně naplňovala a překonávala očekávání zákazníků a zároveň nabízela vozy a služby vynikající kvality na více než 130 trzích.

Stellantis má od svého počátku velmi slibné vyhlídky. Jeho solidní provozní marže odrážejí jeho silné postavení v Severní Americe, Evropě a Latinské Americe. Společnost hodlá při investicích do inovativních řešení mobility pro své zákazníky stavět na své velikosti a úsporách z rozsahu a při plném fungování usiluje o dosažení synergií ve výši více než 5 miliard EUR ročně. Těchto předpokládaných synergií bude dosaženo prostřednictvím obezřetných strategií nákupů a investic, optimalizovaného využívání motorů a platforem, provádění špičkového výzkumu a vývoje a neustálé pozornosti věnované účinnosti průmyslové výroby a zařízení. Tyto synergie nejsou v žádném případě odhadovány na základě předpokladů uzavírání jakýchkoliv továren.

PeugeotOd prvního dne bude provozní efektivitu zajišťovat devět řídících výborů, které budou mít na starost výkonnost a strategii, plánování, obchodní regiony, výrobu, značky a design.

Stellantis bude schopen prostřednictvím své nabídky poskytovat udržitelná řešení mobility, která budou reflektovat vývoj potřeb zákazníků, zejména půjde o rozvoj elektrifikace, konektivity, autonomního řízení a carsharingu. Pokud jde o současný vývoj trhu s elektromobily, Stellantis má dobré postavení, neboť jeho nabídka již dnes zahrnuje 29 elektrifikovaných modelů, k nimž má do konce roku přibýt dalších 10 vozů.

Společnost je pevně odhodlána aktivně přispívat společenstvím, v nichž působí, a pracuje na dosažení dlouhodobého cíle uhlíkové neutrality u všech svých výrobků, montážních závodů a jednotlivých zařízení.

Peugeot: Radka Matthey

Citroën: Lenka Martinová

DS: Martina Bedrnová

Opel: Martin Hejral

 

 

 

Podobné příspěvky

Elektromobilitu začíná více využívat kvůli udržitelnosti jen třetina Pražanů

Redakce

Škola hrou ve vylepšování vozu Škoda Octavia RS

Redakce

Třikrát Praha a jednou Zábřeh

Redakce